Nizzen Skrevet 14. april 2015 Rapporter Del Skrevet 14. april 2015 Må man plutselig ha microsoft account i windows for å spille GTA V? Lenke til kommentar
Torpet24 Skrevet 14. april 2015 Rapporter Del Skrevet 14. april 2015 Hei alle sammen:) Driver streamer GTA 5 online - PC nå hvis dere vil bare ta en tur innom:) Klikk Her for stream min Håper vi ses der Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 14. april 2015 Rapporter Del Skrevet 14. april 2015 Det virker som konsensus er at spillet er godt optimalisert for PC. Det er godt å høre. Så er vel alle nedlastingsservere på lav belastning og full fart, og barnesykdommene utbedret til jeg er klar for å spille om noen dager ^^ Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 14. april 2015 Rapporter Del Skrevet 14. april 2015 Benchmark optionen i grafikk instillingenne er vertfall beyond broken. Har ikke klart å kjørt den en eneste gang uten at spillet tror at en starter spillet å ender opp med mission failed elns og blir tvungen til å avslutte spillet tilbake til desktop. Optimaliseringen ser dog ut som de har truffet rimelig godt på. Er det noen som vet hvilken grafikk instilling som tar for seg tekstur rendering? For meg så virker det som teksturene på veien laster rett forran meg, selv om jeg har draw distance på maks, og tekstur detaljer på high. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 14. april 2015 Rapporter Del Skrevet 14. april 2015 (endret) Spiller nå med Swift surround 1440x2560 x 3 med 2x titan X. Denne oppløsningen tilsvarer over 20% mere enn 4K oppløsning. GTA V flyter veldig bra til å ha alle grafikkinstillingene på max untatt AA. Bruker ca 6 GB Vram med disse instillingene. 65-70 fps hele tiden Det er faktisk ikkje tvil om at dette spillet er ganske bra optimalisert for pc :)' Begge skjermkorta får kjørt seg godt med den nyeste driveren. Endret 14. april 2015 av Nizzen 1 Lenke til kommentar
Torpet24 Skrevet 14. april 2015 Rapporter Del Skrevet 14. april 2015 Hei Er det noen som har lyst bli med i Crew (Norway Elite Squad) Vi skal gjøre Heist sammen og hjelpe hverandre:) her er link til crew http://socialclub.rockstargames.com/crew/norway_elite_squad Håper vi snakkes:) Lenke til kommentar
Xanny Skrevet 14. april 2015 Rapporter Del Skrevet 14. april 2015 veit at man må være på nett for å registrere cd-keyen, men må man vær på nett etterpå også for å bare spille singleplayer? Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 14. april 2015 Rapporter Del Skrevet 14. april 2015 Hei Er det noen som har lyst bli med i Crew (Norway Elite Squad) Vi skal gjøre Heist sammen og hjelpe hverandre:) her er link til crew http://socialclub.rockstargames.com/crew/norway_elite_squad Håper vi snakkes:) Jeg sendte request til crew nå. Lenke til kommentar
Janbanan123 Skrevet 14. april 2015 Rapporter Del Skrevet 14. april 2015 jeg håpte på at jeg kunne droppe å aktivere de pre order pengene, men de ble aktivert uten at jeg skrev inn keyen. noen som vet om det går ann å fjerne pengene? Kjedelig å være rik når man ikke har gjort en dritt. Lenke til kommentar
rogerbarrett Skrevet 14. april 2015 Rapporter Del Skrevet 14. april 2015 Logger inn på GTA launcheren for å laste ned GTA, men den står bare å loader. Absolutt ingenting skjer. Noen som har en anelse om hva som kan være galt? Hvordan kan det ha seg at det virker på laptopen, men ikke stasjonære? Rockstar svar så klart ikke. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 14. april 2015 Rapporter Del Skrevet 14. april 2015 jeg håpte på at jeg kunne droppe å aktivere de pre order pengene, men de ble aktivert uten at jeg skrev inn keyen. noen som vet om det går ann å fjerne pengene? Kjedelig å være rik når man ikke har gjort en dritt. Bare brukt det på ting du ikke vil ha for eks. Lenke til kommentar
Hakonnn Skrevet 14. april 2015 Rapporter Del Skrevet 14. april 2015 Må si meg mektig imponert over hvor optimalisert spillet ser ut til å være. Det gamle 670 kortet mitt drar 80-110 FPS med en salig blanding av High/Very High, uten AA og 1080. Litt kjipt det med den "Windows-bruker" buggen hvorpå spillet ikke launcher om du har Å i navnet. Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 14. april 2015 Rapporter Del Skrevet 14. april 2015 Akkurat installert på SSDen. Nå laster den ned 10GB tydeligvis. Har 75/75mbits men GTA laster ned i 50kbits.... Lenke til kommentar
sunbeam-transformer Skrevet 14. april 2015 Rapporter Del Skrevet 14. april 2015 fikk spillet i posten ca klokka ett. spillet brukte lang tid på og installere med 7 disker ja men det som er synd er at når man håper og få spilt, så må det lastes ned en patch på ca10gb. men jeg klarer og vente, men ja lit kjedelig. Lenke til kommentar
Tomzor Skrevet 14. april 2015 Rapporter Del Skrevet 14. april 2015 Jeg bestilte fra CDON og installerte det via disk. Men nå så er den stuck på "Loading..." på Rockstar Social Club greia... Noen andre som har/har hatt det samme problemet?Og fulgte det med CD-key for noen av dere? Tenkte jeg skulle legge til på Steam, men finner ikke key-en min Lenke til kommentar
Halky Skrevet 14. april 2015 Rapporter Del Skrevet 14. april 2015 Så åssen er kontrollen folkens? Funker det bra med wasd + mus for aiming og kjøring? Eller er bilkjøringen best med kontroll? skal selv prøve det ut nå i kveld, hvis denne patchen blir vellykket da ;S Er på andre forsøket nå, da første patch runde endte i error :/ Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 14. april 2015 Rapporter Del Skrevet 14. april 2015 Så åssen er kontrollen folkens? Funker det bra med wasd + mus for aiming og kjøring? Eller er bilkjøringen best med kontroll? skal selv prøve det ut nå i kveld, hvis denne patchen blir vellykket da ;S Er på andre forsøket nå, da første patch runde endte i error :/ Utvilsomt best med mus i mine øyne da du lett kan kikke rundt deg, spesielt ved skyting fra bilen. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 14. april 2015 Rapporter Del Skrevet 14. april 2015 Testet online samt benchmarken, alt på det høyeste så godt som det lar seg gjøre - Kjører 60 fps konstant, med drops til 43-46 om masse eksplosjoner og masse biler kommer på samme sted. Vil egentlig si meg ganske fornøyd med det. Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 14. april 2015 Rapporter Del Skrevet 14. april 2015 Er det i det hele tatt noen som får downloada patchen? Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 14. april 2015 Rapporter Del Skrevet 14. april 2015 Så åssen er kontrollen folkens? Funker det bra med wasd + mus for aiming og kjøring? Eller er bilkjøringen best med kontroll? Jeg plukker opp 360-kontrolleren når jeg setter meg i en bil. Selve kjøringen er i mine øyne mye bedre med en kontroller vs tastaturet pga analog input for styring. Når jeg derimot må skyte samtidig som jeg kjører, da går jeg tilbake til tastatur+mus. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå