Gå til innhold

Den Store Samsung Galaxy S6 Tråden


  

249 stemmer

  1. 1. Skal du Kjøpe Samsung galaxy S6?

    • Ja! :)
    • Nei! Det er ikke verdt det!
    • Jeg venter til den går ned i pris ;)


Anbefalte innlegg

 

Må si meg godt fornøyd med oppdateringen. Ting går smooth, og spesielt låseskjermen er mere snappy.

Batteritiden synes jeg også har forbedret seg.

 

53% av batteriet igjen, 19t og 17m siden siste lading.

 

Har akkurat samme opplevelsen som deg egentlig. 

 

Har også fått inntrykk av at batteritiden har blitt bedre.....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har nå oppdaget følgende problem: jeg vil sende et skjermbilde via mail, og får opp melding om "Mislykket sending. 910 cannot connect to host'

 

Hva kan jeg gjøre for å utbedre det her?

 

 

EDIT: Jeg ser nå at bildet har blitt sendt, men det tok sabla lang tid (frustrerende å ikke være 100% sikker på om det sendes eller ikke).

Endret av Akitu
Lenke til kommentar

Fortsatt ikke mulig å flytte epost fra søppel til innboks?

 

Hvis det var mitt innlegg dette var siktet til; det havner ikke i mail søppelkassa, den meldinga jeg viste til dukker opp når jeg er i galleriet og forsøker å laste opp bildet i en mail og sende denne. Som sagt, den blir sendt - etterhvert - og dukker opp i inboksen, men det tar lenger tid (5 - 10 minutter) uansett om det er snakk om 4G dekning eller om jeg er koplet til wifi.

Lenke til kommentar

 

Siste nytt, nå lar ikke mobilen seg lengre tilkoble datamaskinen. Rett før hele dritten går gjennom vinduet her.

 

Til info: Det hjelper ikke! Har selv prøvd. Ikke nok med at mobilen tok kvelden, men vinduet knuste også. 

 

Hva hvis man åpner vinduet da? Og kaster mobilen gjennom det uten og knuse glasset?

 

 

På den seriøse siden, nå gjør telefonen det igjen; gikk tom for strøm, skal slå den på "feil passord" selv om jeg taster riktig, bare nå får jeg ikke mulighet til og logge meg på google gjenopprettings greiene. Så nå har jeg valget om og taste feil passord flere ganger og låse enheten lengre og lengre, eller bare sitte og se på at den er idiot...

Lenke til kommentar

Finnes det noe bra/billig utstyr til å få satt opp S6 til GPS i bil? Bilen(e) det er snakk om er gamle og har null passende uttak eller stativ/feste, og jeg ønsker meg å kunne plassere S6'en i synsfeltet samt å kunne lade den samtidig.

 

Bonusspørsmål: Er det mulig å lade telefonen på USB uten at det lager masse støy/interferense på lyd ut (Aux)?

Lenke til kommentar

Finnes det noe bra/billig utstyr til å få satt opp S6 til GPS i bil? Bilen(e) det er snakk om er gamle og har null passende uttak eller stativ/feste, og jeg ønsker meg å kunne plassere S6'en i synsfeltet samt å kunne lade den samtidig.

 

Bonusspørsmål: Er det mulig å lade telefonen på USB uten at det lager masse støy/interferense på lyd ut (Aux)?

 

Hei.

Hva med å ta en titt her

 

Ellers får jeg også støy fra AUX ved lading. Bruker Bluetooth, det fungerer mye bedre.

Endret av Geir Helge
Lenke til kommentar

 

Fortsatt ikke mulig å flytte epost fra søppel til innboks?

 

Hvis det var mitt innlegg dette var siktet til; det havner ikke i mail søppelkassa, den meldinga jeg viste til dukker opp når jeg er i galleriet og forsøker å laste opp bildet i en mail og sende denne. Som sagt, den blir sendt - etterhvert - og dukker opp i inboksen, men det tar lenger tid (5 - 10 minutter) uansett om det er snakk om 4G dekning eller om jeg er koplet til wifi.

 

Nei, det var ikke ditt innlegg jeg siktet til. Beklager hvis jeg er utydelig. Problemet er at all epost som havner i søppelkassen ikke lar seg flytte tilbake til innboks. Dumt dersom man sletter feil. Noen som har funnet løsning på dette uten å bruke en annen mail klient?

Lenke til kommentar

Noen som har problemer med at telefonen bruker mye mobildata etter oppgraderingen? Finner ikke ut hvorfor og hva en gang. Kan se ut som om den bruker mobildata selv om den er på det trådløse nettet??? En gang under en youtube-video på trådløst nett så sa den at det var nettverksbrudd (eller noe sånt) omtrent da mobildatagrensen jeg hadde satt ble nådd. Noen andre som opplever dette eller har noen råd om hvordan det kan fikses? Jeg skrur opp grensa 10 MB hver dag, men det blir bare uforklarlig oppbrukt! Det var ikke sånn med Lollipop.

Lenke til kommentar

Noen som har problemer med at telefonen bruker mye mobildata etter oppgraderingen? Finner ikke ut hvorfor og hva en gang. Kan se ut som om den bruker mobildata selv om den er på det trådløse nettet??? En gang under en youtube-video på trådløst nett så sa den at det var nettverksbrudd (eller noe sånt) omtrent da mobildatagrensen jeg hadde satt ble nådd. Noen andre som opplever dette eller har noen råd om hvordan det kan fikses? Jeg skrur opp grensa 10 MB hver dag, men det blir bare uforklarlig oppbrukt! Det var ikke sånn med Lollipop.

Jepp, opplever det samme. Telefonen måler mye større databruk enn det som er fakta. Sjekket databruken opp mot talkmore og den måler bare en fjerdedel maks. Tror kanskje at telefonene regner wifibruk også kanskje.

Lenke til kommentar

Jepp, opplever det samme. Telefonen måler mye større databruk enn det som er fakta. Sjekket databruken opp mot talkmore og den måler bare en fjerdedel maks. Tror kanskje at telefonene regner wifibruk også kanskje.

 

 

 

Har sjekket at "smart nettverksbytte" er av.

 

Ja, kanskje den rett og slett måler for mye? Men rart at den slår av wifi også når grensa er nådd... Eller i alle fall at appene ikke får lov å bruke wifi, selv om man er tilkoplet.

 

Jeg ser at Talkmore-appen sier 0,34 GB mens mobilen sier 471 MB på mobildata. Men på wifi-bruk sier telefonen 31 GB, så det stemmer ikke helt. Men noe av det er sikkert brukt før oppgraderingen da...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...