Gå til innhold

Den Store Samsung Galaxy S6 Tråden


  

249 stemmer

  1. 1. Skal du Kjøpe Samsung galaxy S6?

    • Ja! :)
    • Nei! Det er ikke verdt det!
    • Jeg venter til den går ned i pris ;)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvilke forventninger/forhåpninger har dere til den nye versjonen? Min ønskeliste er omtrent slik:

1. Bedre RAM-håndtering slik at den ikke dreper apps med en gang de blir lukket helt unødvendig. Dette vil også bedre oppstartstid for f.eks tastatur.

2. Bedre batteri via redusert wakelocks, selv om dette kanskje er mye å håpe på. Sliter med at Google Photos henger seg opp under synking av bilder, og tapper batteriet raskt.

3. En generelt raskere brukeropplevelse. Telefonen har blitt tregere for måned siden jeg fikk den, og jeg har lite lyst til å nullstille den, det bør heller ikke være nødvendig.

Lenke til kommentar

Betre batteritid og meir responsiv er på topp av mi liste.

 

Så langt verkar fingeravtrykklesaren å vere hakket kjappare. Problemet med at det tar lengre tid når ein har fleire fingeravtrykk registrert er derimot framleis til stade. :thumbdown:

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

 

 

Leste en plass at S6 kunne vise klokken når skjermen er slått av med android 6.0. noen som vet hvor jeg gjør dette?

Sikker på at du ikke forvekslet det med S7?

forsåvidt ikke sikker nei :/ forøvrig virker S6 raskere og bedre på alle punkter så langt :)
Trur det er S7 du har lese det om.

 

Edit: Endeleg har dei fjerna advarselen om at du mistar Internett dersom du slår av mobildata (doh).

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...