Gå til innhold

Den Store Samsung Galaxy S6 Tråden


  

249 stemmer

  1. 1. Skal du Kjøpe Samsung galaxy S6?

    • Ja! :)
    • Nei! Det er ikke verdt det!
    • Jeg venter til den går ned i pris ;)


Anbefalte innlegg

Vi har 2 stk S6 her nå. Den ene over 1 år gammel og den andre 5 måneder.

Begge er helt greie på batteritid.

Begge har utmerkede kamera uten noe som helst lyd.

Begge virker på alle andre måter (de vi benytter oss av) absolutt etter forutsetninger.

Så ja....

Noen er også veldig fornøyd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes ikke min S6 suger jeg, selv om den mangler begge deler.

Jeg synes min er fantastisk. Peneste telefonen jeg noen gang har hatt, og skjermen og kameraet er så bra at de fremdeles overrasker meg et år etter kjøpet.

 

Skulle jeg ønske meg noe mer så er det nettopp batteri, men jeg kan ikke forsvare å oppgradere med tanke på prisen. 

Lenke til kommentar

 

Takk for svar, tror jeg skal se om jeg får tak i Iphone SE (blir vel den første apple produktet jeg kjøper), enklere å holde kontakt med familie med imessage så... Men blir kanskje s6 om jeg ikke får tak i den før jeg drar hjem :)

har ikke familien sms?

 

Joa, men en del lettere å ringe. Gamle foreldre så whatsapp eller lignende blir kanksje litt vanskelig å bruke

Lenke til kommentar

 

 

Takk for svar, tror jeg skal se om jeg får tak i Iphone SE (blir vel den første apple produktet jeg kjøper), enklere å holde kontakt med familie med imessage så... Men blir kanskje s6 om jeg ikke får tak i den før jeg drar hjem :)

har ikke familien sms?

Joa, men en del lettere å ringe. Gamle foreldre så whatsapp eller lignende blir kanksje litt vanskelig å bruke

Er ikke dine foreldres alder det går på men din dedikasjon og evne til å lære dem det :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Ofte er det utrolig vanskelig å lære gamle mennesker nye triks. Og når de gamle triksene funker like bra, da er det ikke så mye vits i å utsette seg for frustrasjonen.

 

Min gamle mor er i tillegg veldig svaksynt, så hun ville ha en mobil hvor hun kan lese inn tekstmeldingene på norsk. Har ikke funnet noen andre enn iPhone som får til det per dags dato. Hvis det finnes tar jeg gjerne imot tips.

Endret av Slettet-BnKsB4Fg0P
Lenke til kommentar

Min gamle mor er i tillegg veldig svaksynt, så hun ville ha en mobil hvor hun kan lese inn tekstmeldingene på norsk. Har ikke funnet noen andre enn iPhone som får til det per dags dato. Hvis det finnes tar jeg gjerne imot tips.

Dette funker helt fint på alle Android-telefoner med Swype tastatur installert...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

 

Min gamle mor er i tillegg veldig svaksynt, så hun ville ha en mobil hvor hun kan lese inn tekstmeldingene på norsk. Har ikke funnet noen andre enn iPhone som får til det per dags dato. Hvis det finnes tar jeg gjerne imot tips.

Dette funker helt fint på alle Android-telefoner med Swype tastatur installert...

 

 

Kan ikke si det funker så bra. Når jeg bruker dette på min Samsung Galaxy S6 så skriver den ordet PUNKTUM istedet for å sette punktum. Det samme gjelder med utropstegn, spørsmålstegn, komma og så videre. På iPhone funker dette feilfritt.

Lenke til kommentar

Tilbøyelig til å være enig med Jeve Stobs. Testet nettopp med norsk satt som hovedspråk for taleinndata og fikk samme resultat, i stedet for tegnsetting, skrives tegnets navn. Se også: https://code.google.com/p/android/issues/detail?id=39510

 

Egentlig ganske typisk Google, deres produkter er ofte halvferdige, mangler funksjonalitet eller finpuss (trolig en av grunnene til at samtlige betydningsfulle telefonprodusenter bruker (store) ressurser på å utvikle egne skall på toppen av bare-bone-android).

Et nærliggende eksempel er deres Android tastatur, hvor man ikke kan skrive meldinger sømløst på flere språk, men må veksle mellom ulike tastaturoppsett. På Samsung sitt tastatur og Swiftkey får man automatisk ordforslag basert på de bokstavene en har skrevet inn og kanskje kontekst.

Endret av mandela
Lenke til kommentar

Egentlig ganske typisk Google, deres produkter er ofte halvferdige, mangler funksjonalitet eller finpuss (trolig en av grunnene til at samtlige betydningsfulle telefonprodusenter bruker (store) ressurser på å utvikle egne skall på toppen av bare-bone-android).

Du er klar over at Swype ikke er laget av Google i det hele tatt?

Lenke til kommentar

 

 

Min gamle mor er i tillegg veldig svaksynt, så hun ville ha en mobil hvor hun kan lese inn tekstmeldingene på norsk. Har ikke funnet noen andre enn iPhone som får til det per dags dato. Hvis det finnes tar jeg gjerne imot tips.

Dette funker helt fint på alle Android-telefoner med Swype tastatur installert...

 

 

Kan ikke si det funker så bra. Når jeg bruker dette på min Samsung Galaxy S6 så skriver den ordet PUNKTUM istedet for å sette punktum. Det samme gjelder med utropstegn, spørsmålstegn, komma og så videre. På iPhone funker dette feilfritt.

 

Har brukt dette en god del i bilen, og kan ikke huske at dette har skjedd meg i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...