Gå til innhold

Den Store Samsung Galaxy S6 Tråden


  

249 stemmer

  1. 1. Skal du Kjøpe Samsung galaxy S6?

    • Ja! :)
    • Nei! Det er ikke verdt det!
    • Jeg venter til den går ned i pris ;)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har telenor virkelig så mye makt at de får utsatt hele oppdateringen til alle som har telefonene? Jeg har ikke telenor og har kjøpt telefonen uten subsidier. Finner det da noe spekulativt om en operatør får "bestemme" slik..

 

Forrige onsdag sendte jeg en melding til Netcom/Telia om dette. FIkk følgende tilbakemelding:

 

Hei Michael! Det er riktig at det til slutt er vi som operatør som gjør den tilgjengelig for deg. Men det er likevel produsenten som har kontroll på når dette skal skje. Per nå har vi ikke informasjon om når oppdateringen er tilgjengelig, men så fort den er det, vil den bli tilgjengelig fra din telefon."

Lenke til kommentar

Og for oss som har en ulåst, vanlig Nordisk versjon, så er grunnen til at vi ikke har fått oppdateringen "pga.Telenor"?

Det er bare tull. Det er sikkert bare for at Samsung i de nordiske landene er såpass sleipe at de markedsfører S7 som bare det mens S6 er stuck med 5.1.1 i begynnelsen av salgene. 6.0.1 er en veldig stor forbedring til S6 som gjør den veldig sammenlignbar med S7.
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det jeg synest er mest irriterende er faktisk ikke at det tar lang tid, men hvor utrolig dårlig informasjonen er. Og her både fra Samsung og Telenor sin side. Som jeg fikk inntrykk av tidligere her i tråden (eller muligens en annen plass, husker ikke hvor hvis så) så har både Samsung og Telenor "skyldt" på hverandre. Helt utrolig at to giganter i 2016 kan sitte å fraskrive seg ansvar og gi ut så lite informasjon. Her må begge to ta ansvar og komme med informasjon!

 

Hadde heller ventet 15 dager med å få oppdateringen hvor de sier den kommer da, enn å sjekke flere ganger daglig før den kommer etter 10 dager...

Lenke til kommentar

Hvordan opplever dere "batteritiden" på telefonen?

Føler at batterikapasiteten faller drastisk, og da jeg nesten ikke bruker tlf iløpet av en dag synes jeg det ikke bør være nødvendig å lade hver dag?

 

Kanskje noen apps som sluker strøm, men har ihvertfall ikke klart å finne synderen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Hvordan opplever dere "batteritiden" på telefonen?

Føler at batterikapasiteten faller drastisk, og da jeg nesten ikke bruker tlf iløpet av en dag synes jeg det ikke bør være nødvendig å lade hver dag?

 

Kanskje noen apps som sluker strøm, men har ihvertfall ikke klart å finne synderen.

 

Veldig svak batteritid. Hos meg er det Google Play Services som bruker mest. Men det er jo dessverre noe man ikke bare kan slå av heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...