Gå til innhold

Den Store Samsung Galaxy S6 Tråden


  

249 stemmer

  1. 1. Skal du Kjøpe Samsung galaxy S6?

    • Ja! :)
    • Nei! Det er ikke verdt det!
    • Jeg venter til den går ned i pris ;)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir sikkert drept, men denne tråden og innholdet er nettopp hvorfor jeg blir litt skuffet hver gang jeg bytter til android. Mange ting er bedre men helheten er aldri god nok for meg.

Da kan du la være å kaste bort tid her og komme hit https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1626222&&page=188

og helpe til å svare på problemene vi har med iphone 6 / plus.

Det er fler ubesvarte ting her.

Endret av syar2003
  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Blir sikkert drept, men denne tråden og innholdet er nettopp hvorfor jeg blir litt skuffet hver gang jeg bytter til android. Mange ting er bedre men helheten er aldri god nok for meg.

Da kan du la være å kaste bort tid her og komme hit https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1626222&&page=188

og helpe til å svare på problemene vi har med iphone 6 / plus.

Det er fler ubesvarte ting her.

 

 

Haha, bra svart! :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå viser det seg at det er to forskjellige sensorer i kameraet. Sony IMX240 og ISOcell som er Samsung. Det er bekreftet av XDA at ISOcell tar mindre skarpe bilder enn Sony, mer støy ved lite lys og selve mobilen også blir varmere.

 

Hvilken sensor har dere?

Skriv inn følgende kode på dialpaden:

*#34971539#

 

SLSI_S5KP2 er ISOcell og IMX240 er Sony.

Endret av Reidun
Lenke til kommentar

Nå viser det seg at det er to forskjellige sensorer i kameraet. Sony IMX240 og ISOcell som er Samsung. Det er bekreftet av XDA at ISOcell tar mindre skarpe bilder enn Sony, mer støy ved lite lys og selve mobilen også blir varmere.

 

Hvilken sensor har dere?

Skriv inn følgende kode på dialpaden:

*#34971539#

 

SLSI_S5KP2 er ISOcell og IMX240 er Sony.

Nå er det vel ingen bombe at hovedkamera (rear/main) og "selfie-glugga" er 2 forskjellige systemer. Mente du at hovedkamera kommer i 2 versjoner?

 

TT

Lenke til kommentar

Jeg har IMX240 på rear (main) kamera. Det høres da grådig rart ut. Er det oppgitt noe steder at det er to forskjellige kameraer eller?

Jeg har det samme som deg, men en litt annen benevnelse på frontkamera enn den Reidun nevner.

Uansett tror jeg dette er mer til å forvirre (artikkelen konkluderer jo ikke med noe)

Og viktigst.

Jeg har fått min beste kameratlf ever.

Fantastiske bilder i dårlig lys.

Lenke til kommentar

Nå viser det seg at det er to forskjellige sensorer i kameraet. Sony IMX240 og ISOcell som er Samsung. Det er bekreftet av XDA at ISOcell tar mindre skarpe bilder enn Sony, mer støy ved lite lys og selve mobilen også blir varmere.

 

Hvilken sensor har dere?

Skriv inn følgende kode på dialpaden:

*#34971539#

 

SLSI_S5KP2 er ISOcell og IMX240 er Sony.

 

Arg, skulle aldri ha begynnt å lese denne tråden :-)

 

Først oppdaget jeg dette med at knappen var løs på venstre side også ser jeg at jeg har SLSI_S5K2P2 på kamera.

 

Har S6 flat 64GB svart, ser også at min er CSC TEN, kjøpt via jobben.

Endret av arildsorli
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...