Gå til innhold

Den Store Samsung Galaxy S6 Tråden


  

249 stemmer

  1. 1. Skal du Kjøpe Samsung galaxy S6?

    • Ja! :)
    • Nei! Det er ikke verdt det!
    • Jeg venter til den går ned i pris ;)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Galaxy s6  

 

 

Galaxy s6 edge: 

 

 

Er dette markedets beste?

 

 

 

 

Utvilsomt markedets beste, men det har Samsung levert helt siden SG3. Ikke spesielt overraskende altså. Det eneste ankepunktet er fjerning av minnekortstøtte. Det slår jo ut negativt prismessig. Nå er de på "tå hev" med Apple, men heldigvis får man mye mer telefon og morro i en Samsung.

Lenke til kommentar

Ja, det er en dårlig side. Det finnes noen av dem, som f.eks XDA (full av reklame).

Problemet er at det lagger på S6, og det lagger ikke på mange andre telefoner, deriblant andre androids som f.eks Sony Z2.

 

Noe som får meg til å tro at Exynos går dårlig overens med Chrome. Hadde samme problemet på min Tab S 10.5.

Endret av Apox
Lenke til kommentar

Det er ikke Samsung sin feil men Google.

Jeg brukte heller stock Samsung browser enn chrome på både exynos note 10.1 og Galaxy telefonene jeg hatt.

Crome har vært skuffende , også på mediatek soc.

Syns ikke chrome er bra på iOS heller (hverken iPad 2 Air eller ip6)

Endret av syar2003
Lenke til kommentar
Fra kommentarer

 

You say that Sony cam is better than Samsung. My taught is Sony is more vibrant on day sun light but Samsung is way better on normal and low light. So you will take your photos only on the beach and only in summer time? IMO Samsung camera can be used, with better results, on much more life situations than Sony. I will be happy if my green S6 edge will be equiped whith Isocell camera.

Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan clear wiev coveret egentlig fungerer? Tenker da spesifikt på at man kan berøre skjermen gjennom dekselet...?

 

Både ja og nei. Touchen reagerer gjennom dekselet og man kan besvare anrop og sånt, men det er en liten magnet (?) i dekselet som deaktiverer mesteparten av skjermen. Med mitt Clear View cover til S6 Edge, så får jeg i all hovedsak opp klokka, og når noen ringer eller får jeg opp muligheten til å besvare eller avvise anrop gjennom dekselet. Man kan ikke betjene telefonen utover dette.

Endret av Klatt3n
Lenke til kommentar

Da ble jeg eier av s6 med iso kamera. Får håpe den duger

 

Har nå testet iso vs sony med to av demo tlf i butikken min og konkluderer med at sony er best i mye belysning uten tvil og iso bedre i mørket.

 

Føles kjipt å fått dårligere kamera på min når min bror har en sony. Ikke mye man får gjort med det

Endret av Christoffero89
Lenke til kommentar

 

Noen som vet hvordan clear wiev coveret egentlig fungerer? Tenker da spesifikt på at man kan berøre skjermen gjennom dekselet...?

 

Både ja og nei. Touchen reagerer gjennom dekselet og man kan besvare anrop og sånt, men det er en liten magnet (?) i dekselet som deaktiverer mesteparten av skjermen. Med mitt Clear View cover til S6 Edge, så får jeg i all hovedsak opp klokka, og når noen ringer eller får jeg opp muligheten til å besvare eller avvise anrop gjennom dekselet. Man kan ikke betjene telefonen utover dette.

 

Har coveret og vet hvordan det fungerer. Men det tekniske aspektet med at man kan berøre slkjermen gjennom dekselet skjønner jeg ikke. Dekselet er jo ganske tykkt, så skjønner ikke hvordan skjermen kan klare å registrere berøring gjennom det :)

Lenke til kommentar

Det er ikke Samsung sin feil men Google.

Jeg brukte heller stock Samsung browser enn chrome på både exynos note 10.1 og Galaxy telefonene jeg hatt.

Crome har vært skuffende , også på mediatek soc.

Syns ikke chrome er bra på iOS heller (hverken iPad 2 Air eller ip6)

Chrome er ihvertfall mye bedre enn safari på min Ipad 2 air

Lenke til kommentar

 

Det er ikke Samsung sin feil men Google.

Jeg brukte heller stock Samsung browser enn chrome på både exynos note 10.1 og Galaxy telefonene jeg hatt.

Crome har vært skuffende , også på mediatek soc.

Syns ikke chrome er bra på iOS heller (hverken iPad 2 Air eller ip6)

 

Chrome er ihvertfall mye bedre enn safari på min Ipad 2 air
Hva mener du med bedre.

Flere ting som gjør at jeg foretrekker safari. Blandt andre :

Sveip høyre venstre med tommelene i landskap mode for back/forward

Hente faner fra iphone og vise versa.

Laster vg med bilder med en gang. (Chrome hvite ruter et halt minutt)

Endret av syar2003
Lenke til kommentar

 

 

Det er ikke Samsung sin feil men Google.

Jeg brukte heller stock Samsung browser enn chrome på både exynos note 10.1 og Galaxy telefonene jeg hatt.

Crome har vært skuffende , også på mediatek soc.

Syns ikke chrome er bra på iOS heller (hverken iPad 2 Air eller ip6)

Chrome er ihvertfall mye bedre enn safari på min Ipad 2 air
Hva mener du med bedre.

Flere ting som gjør at jeg foretrekker safari. Blandt andre :

Sveip høyre venstre med tommelene i landskap mode for back/forward

Hente faner fra iphone og vise versa.

Laster vg med bilder med en gang. (Chrome hvite ruter et halt minutt)

 

Kan ikke si annet enn at jeg har en annen erfaring enn du!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...