Gå til innhold

Den Store Samsung Galaxy S6 Tråden


  

249 stemmer

  1. 1. Skal du Kjøpe Samsung galaxy S6?

    • Ja! :)
    • Nei! Det er ikke verdt det!
    • Jeg venter til den går ned i pris ;)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har noen anbefalinger på mail programmer? 

E-post leseren som allerede er på plass, er helt ok til GMail, men jeg vil gjerne ha tilgang til jobb e-posten

også (outlook) og sliter med å få tilgang til "sikret" e-post; mappe filtrering osv. 

Lenke til kommentar

Dårleg dekning på telefonen og lite batteri. Dårleg kombinasjon.

 

Er ikkje berre gull og grøne skogar med denne her. Kjem nok til å ha med meg backupbatteri på tur.

 

Det verste er at eg tilbragte heile dagen i Oslo sentrum.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Kanskje glass på baksiden var et dårlig design valg (radiomessig)

Selv om det kjennes eksklusivt ut og premium.

 

Eg saknar plastdekselet på min gamle S2. Har ikkje noko stort behov for at det skal vere så fancy. Ikkje er det praktisk heller, sidan telefonen glir rundt på glatte overflater.

Lenke til kommentar

Jeg har lest og søkt om reception og S6 , litt på xda og andre steder.

 

Glass bak isteden for aluminium er faktisk et bedre design.

 

S6 har tydligvis et problem med radio software (switching sensitivitet LTE -> 3G) og radio chip (de kritiseres også for å ha gått bort fra qualcomms)

 

Men de av dere dere som har puttet en case rundt s6 hvor case har metallband som går rundt på sidene skjermer radio reception og kan øke styrken ved å droppe casen .

Dere bør prøve uten case.

Verifisert her: http://forum.xda-developers.com/showpost.php?p=60185260&postcount=77

 

Man skal også merke seg at designet på antenne er slik at mottak bedres rundt 15-20dbm når man holder telefonen mot siden av hodet.

Man kan simulere dette antenne designet med å putte mobilen i et tomt glass for å se likhet i signalstyrke når man holder telefonen opp til øret. (det er ikke kødd)

 

post-35394-0-34332600-1431252160_thumb.jpg

Endret av syar2003
Lenke til kommentar

 

Min S6 edge blir veldig varm med en gang eg bruker den,hva er deres erfaringer??

 

Det er min erfaring med S6 Flat også. Om noen har tips/ideer for forbedring av dette, sier jeg takk.

 

Min Edge blir mye mindre varm enn S5 som jeg hadde før. S5 ble ofte overopphetet i bilen ved navigering når skjermen var på. Har ikke samme problem med S6. Den blir lunken, men ikke varm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...