Gå til innhold

Den Store Samsung Galaxy S6 Tråden


  

249 stemmer

  1. 1. Skal du Kjøpe Samsung galaxy S6?

    • Ja! :)
    • Nei! Det er ikke verdt det!
    • Jeg venter til den går ned i pris ;)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Hei!

 

Er det noen som vet hvordan jeg kan skru av den daglige vær oppdateringen som kommer fra Accuweather?

Skulle til å spørre om det samme. Denne irriterer vettet av meg da den kommer inn med lyd og greier. Om man åpner applikasjonen i applisten så er boksen for å skru av notifikasjoner gjennomsiktig og kan ikke velges bort. Latterlig lite brukervennlig av samsung å dytte denne på folk uten valgfrihet.

 

Hei Apox!

 

Det er Google now som sender ut push meldingen for Accuweather. Så om du deaktiverer push melding for værmelding i Google now så stopper den :)

Lenke til kommentar

Jeg synes kameraet er helt rått. De må ha fått en "mandagsmodell".

Tidligere Samsung modeller har pleid å ha en liten plastfilm på linsen som må tas av... jeg har selv glemt den en gang og også til stor fryd hjulpet et par andre som klaget på dårlige bilder.... På det tidspunkt har plastfilmen vært så oppskrapet og stygg at det er et under de så noe på bildene sine!

Lenke til kommentar

 

 

Jeg synes kameraet er helt rått. De må ha fått en "mandagsmodell".

Tidligere Samsung modeller har pleid å ha en liten plastfilm på linsen som må tas av... jeg har selv glemt den en gang og også til stor fryd hjulpet et par andre som klaget på dårlige bilder.... På det tidspunkt har plastfilmen vært så oppskrapet og stygg at det er et under de så noe på bildene sine!
Neste flaut å si det, men jeg hadde plastfilm på linsene bak.

Så nå blir bildene enda bedre. Er det mulig, hehe :-)

Lenke til kommentar

Jeg er veldig fornøyd med S6 Edge så langt!

Et problem merker jeg i bilen. Hører på Misjonen hver dag fra og til jobb over bluetooth, og fra tid til annen hakker det. Noen som har vært borti det? Det er ikke noe stort problem, men jeg hadde det ikke på iPhone 6.

 

Har ikke noe svar på problemet ditt, men hvor får du tak i opptakene til Misjonen? Fant ingenting på android-appen til NRK Radio (mulig det bare er jeg som er dårlig til å lete..).

Endret av fla92
Lenke til kommentar

 

 

Jeg er veldig fornøyd med S6 Edge så langt!

Et problem merker jeg i bilen. Hører på Misjonen hver dag fra og til jobb over bluetooth, og fra tid til annen hakker det. Noen som har vært borti det? Det er ikke noe stort problem, men jeg hadde det ikke på iPhone 6.

Har ikke noe svar på problemet ditt, men hvor får du tak i opptakene til Misjonen? Fant ingenting på android-appen til NRK Radio (mulig det bare er jeg som er dårlig til å lete..).

De har podcast. Du kan bruk P4-appen eller annen podcast-app. Brukte Overcast på iPhone men måtte prøve noe annet nå som jeg har konvertert. Kan anbefale Pocket Casts. Oversiktlig og funksjonell :)
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det virkelig ikke mulig å sortere appene i menyen i alfabetisk rekkefølge? Og er det heller ikke mulig å tilpasse alarmen på telefonen, når det gjelder hvor mange ganger alarmen skal utsettes og med hvilke intervaller man ønsker? Er det ikke mulig å aktivere Smart alarm på den? 

 

Det kan da ikke være mulig at en toppmodell skal mangle slike enkle funksjoner som tidligere Samsung modeller har hatt i en årrekke? 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...