Gå til innhold

Den Store Samsung Galaxy S6 Tråden


  

249 stemmer

  1. 1. Skal du Kjøpe Samsung galaxy S6?

    • Ja! :)
    • Nei! Det er ikke verdt det!
    • Jeg venter til den går ned i pris ;)


Anbefalte innlegg

 

Er det noen som i det hele tatt har fått en Edge uten abonnement fra nettbutikken til Telenor? Siden de nekter å selge i butikk er jeg interessert i om noen får det til på nettet.

Det er et alternativ helt i bunnen av alle abb. hvor det står "uten abbonement" på telenor.no

 

Ja, det har jeg sett. Men det er jo også mulig å bestille fra andre nettbutikker som sier de har den på lager. Men sende, det gjør de ikke. Og i Telenor-butikken stod det jo på prislappen under den utstilte edgen hva den kostet med kontantkort. Men likevel fikk jeg ikke kjøpe det. Så derfor bare lurer jeg på om noen i det hele tatt har fått tak i en edge uten abonnement? Eller fått sporingsnummer i det minste?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor lang tid skal det ta å lade opp denne telefonen? Jeg leser flere steder at man skal få fire timers brukstid av 10 minutter lading. Vel, jeg kontrollerte nettopp telefonen min før og etter 10 minutter tilkoblet den medfølgende laderen. I løpet av disse minuttene gikk batterinivået fra 43 til 46 %. Det skulle tilsi at fra 0 til 100 % vil det ta ca 5,5 timer. Noe må være galt...

Jeg trodde det tok noen ladesykluser før den ble kjent med batteriet og prosentene viste riktig? Eller er det at batteriet må lades opp noen ganger for å bli fullt utnyttet?

Lenke til kommentar

 

Samsung ships it with an Adaptive Fast Charger, which puts out 5V/2A to regular devices or upto 9V/1.67A to supported devices.

Fast charging får man selvfølgelig ikke med PC 5v/1A USB port eller annen genetisk lader.

 

 

Nei, men det går treigare med USB enn med ein generisk ladar òg.

 

Frå 82%:

 

30 minutt med AFC (5V 2A).

30 minutt med S2-ladar (5V 0.7A).

52 minutt med front-USB.

 

Veit ikkje heilt kvifor dei to ladarane vart like.

 

Edit: Ladetid når ein har plugga i med AFC-ladar, viser den tida med skjermen påskrudd?

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Hvor lang tid skal det ta å lade opp denne telefonen? Jeg leser flere steder at man skal få fire timers brukstid av 10 minutter lading. Vel, jeg kontrollerte nettopp telefonen min før og etter 10 minutter tilkoblet den medfølgende laderen. I løpet av disse minuttene gikk batterinivået fra 43 til 46 %. Det skulle tilsi at fra 0 til 100 % vil det ta ca 5,5 timer. Noe må være galt...

 

Som nevnt tidligere, så burde du heller prøve når batteriet er tommere. Mulig den begynner å roe ned på strømtrekket på rundt 40%

 

Min note 4 (med større batteri enn S6) bruker 30 minutt på 0-50% og ca 1 time fra 50-100% med den medfølgende 9V laderen.

Vesentlig lengere med en standard lader.

Endret av Complexity
Lenke til kommentar

Er det noen som har sett S6 Flat i farge Gold med S View Cover og eller Clear View cover?

Hvordan fungerer det med fargene på mobil vs cover? Er de like eller veldig ulike (gold mot gold)?

Tenkt på en S6 i Gold, så lurer på hvilken farge cover fungerer best. Clear View gold cover ser litt rart ut på videoer, nærmest metall skjær i de...

Lenke til kommentar

Fikk mail fra Elkjop.no om at leveringen på min ordre av Samsung Galaxy S6 var utsatt. Leveringen flyttes fra 16/4 til 24/4. Surt.

Med mindre du bor langt unna nærmeste butikk, så ville jeg reist bort til nærmeste elkjøp og kjøpt telefonen over disk. Avbestill så nettkjøpet. Kjøpte selv i fysisk butikk nå på lørdag.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Er det noen som i det hele tatt har fått en Edge uten abonnement fra nettbutikken til Telenor? Siden de nekter å selge i butikk er jeg interessert i om noen får det til på nettet.

Det er et alternativ helt i bunnen av alle abb. hvor det står "uten abbonement" på telenor.no

 

Ja, det har jeg sett. Men det er jo også mulig å bestille fra andre nettbutikker som sier de har den på lager. Men sende, det gjør de ikke. Og i Telenor-butikken stod det jo på prislappen under den utstilte edgen hva den kostet med kontantkort. Men likevel fikk jeg ikke kjøpe det. Så derfor bare lurer jeg på om noen i det hele tatt har fått tak i en edge uten abonnement? Eller fått sporingsnummer i det minste?

 

har fått sporingsnummer, på en edge med kontantkort, bestilt fra telenor.no :)

står at sendingen ikke er mottat av bring enda, desverre :(

Lenke til kommentar

 

 

 

Er det noen som i det hele tatt har fått en Edge uten abonnement fra nettbutikken til Telenor? Siden de nekter å selge i butikk er jeg interessert i om noen får det til på nettet.

Det er et alternativ helt i bunnen av alle abb. hvor det står "uten abbonement" på telenor.no

 

Ja, det har jeg sett. Men det er jo også mulig å bestille fra andre nettbutikker som sier de har den på lager. Men sende, det gjør de ikke. Og i Telenor-butikken stod det jo på prislappen under den utstilte edgen hva den kostet med kontantkort. Men likevel fikk jeg ikke kjøpe det. Så derfor bare lurer jeg på om noen i det hele tatt har fått tak i en edge uten abonnement? Eller fått sporingsnummer i det minste?

 

har fått sporingsnummer, på en edge med kontantkort, bestilt fra telenor.no :)

står at sendingen ikke er mottat av bring enda, desverre :(

 

 

Når bestilte du den?

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Er det noen som i det hele tatt har fått en Edge uten abonnement fra nettbutikken til Telenor? Siden de nekter å selge i butikk er jeg interessert i om noen får det til på nettet.

Det er et alternativ helt i bunnen av alle abb. hvor det står "uten abbonement" på telenor.no

 

Ja, det har jeg sett. Men det er jo også mulig å bestille fra andre nettbutikker som sier de har den på lager. Men sende, det gjør de ikke. Og i Telenor-butikken stod det jo på prislappen under den utstilte edgen hva den kostet med kontantkort. Men likevel fikk jeg ikke kjøpe det. Så derfor bare lurer jeg på om noen i det hele tatt har fått tak i en edge uten abonnement? Eller fått sporingsnummer i det minste?

 

har fått sporingsnummer, på en edge med kontantkort, bestilt fra telenor.no :)

står at sendingen ikke er mottat av bring enda, desverre :(

 

 

Når bestilte du den?

 

Reserverte den 7/4 og fikk bestillingslenke 8/4

Lenke til kommentar

Jeg kjenner ikke til dette direkte men know ligger såvidt jeg vet også på HW nivå. Dermed tror jeg egentlig garanti er brutt om du rooter og unrooter igjen, men thou jeg er ikke sikker på om de sjekker det.

 

Jeg har aldri merket problemer når vi har sendt inn telefoner som har vært rootet.

 

Kilde : Jobber med Mobile Device Managment for et firma i Norge og bruker KNOX en del.

Lenke til kommentar

Ringte djuice atter en gang. Nå skulle den vist nok være i pakking. Dette er over en time siden og fortsatt ingen sendingsbekreftelse på mail fra dem.

 

Men det som irriterer meg mest nå er jo at vedkommende ikke har noen fornuftig svar på hvorfor det er blitt sånne forsinkelser. Eneste hun kunne si var at det hadde blitt bestilt veldig mange mobiler. Det er jo helt sikkert sant, men ingen god unnskyldning, da de burde vært forberedt på det.

 

Første og siste gang jeg forhåndsbestiller på nett hos en mobiloperatør. 

Endret av Duckhunter
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...