Gå til innhold

Kamptråd - Liverpool - Chelsea


Gjest Slettet-w7DZlO15

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

 

Costa biter ikke

Haha, det er så søtt hvordan alle dere Chelsea-supportere forsvarer han.

Speil speil på veggen der, kan du fortelle meg hvem som spilte på Anfield med drakt nummer 7 i fjor?

Jeg kritiserer dere ikke for å ha en skitten spiller, men for at absolutt alle forsvarer han uansett hvor mye idioti han gjør. Normalt reagerer også en del egne supportere når deres spillere holder på sånn, men her virker det ikke sånn.

Lenke til kommentar

 

 

 

Costa biter ikke

Haha, det er så søtt hvordan alle dere Chelsea-supportere forsvarer han.

Speil speil på veggen der, kan du fortelle meg hvem som spilte på Anfield med drakt nummer 7 i fjor?

Jeg kritiserer dere ikke for å ha en skitten spiller, men for at absolutt alle forsvarer han uansett hvor mye idioti han gjør. Normalt reagerer også en del egne supportere når deres spillere holder på sånn, men her virker det ikke sånn.

 

 

Ingen som forsvarer det Costa gjør heller, men alle supportere elsker å ha spillere som motstanderen hater. Nå har Aleks fordømt det Costa har gjort her da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Jeg kritiserer dere ikke for å ha en skitten spiller, men for at absolutt alle forsvarer han uansett hvor mye idioti han gjør. Normalt reagerer også en del egne supportere når deres spillere holder på sånn, men her virker det ikke sånn.

"Absolutt alle"

 

LOL

Det er jo nettopp det, absolutt alle. Ingen av dere som skrev noe etter første eller andre stempling? Det at Aleks senere skrev at det burde vært straffe og rødt kort, er det fordømmelsen?

Lenke til kommentar

 

 

Jeg kritiserer dere ikke for å ha en skitten spiller, men for at absolutt alle forsvarer han uansett hvor mye idioti han gjør. Normalt reagerer også en del egne supportere når deres spillere holder på sånn, men her virker det ikke sånn.

"Absolutt alle"

 

LOL

Det er jo nettopp det, absolutt alle. Ingen av dere som skrev noe etter første eller andre stempling? Det at Aleks senere skrev at det burde vært straffe og rødt kort, er det fordømmelsen?

 

 

Men se opp da. Det tok dere over 2 år å begynne å gjøre det. Så fra og med 2016/2017 sesongen så.

Lenke til kommentar

Det er jo nettopp det, absolutt alle. Ingen av dere som skrev noe etter første eller andre stempling? Det at Aleks senere skrev at det burde vært straffe og rødt kort, er det fordømmelsen?

Noen her som tydeligvis priser 'den som tier samtykker' litt for hardt. Jeg kom ikke inn i kampen før etter 60 spilte. Støtter jeg stempling? Nope. Føler jeg at jeg må forsvare meg selv til ukjente folk på internett? Nope. Slutt og grin, skriv en bok.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Det er jo nettopp det, absolutt alle. Ingen av dere som skrev noe etter første eller andre stempling? Det at Aleks senere skrev at det burde vært straffe og rødt kort, er det fordømmelsen?

Noen her som tydeligvis priser 'den som tier samtykker' litt for hardt. Jeg kom ikke inn i kampen før etter 60 spilte. Støtter jeg stempling? Nope. Føler jeg at jeg må forsvare meg selv til ukjente folk på internett? Nope. Slutt og grin, skriv en bok.

Haha, her motsier du deg selv greit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...