The Redmen Skrevet 27. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2015 (endret) *feil Endret 27. januar 2015 av Myra- Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 27. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2015 Hvor er han spilleren som scoret mot Chelsea to ganger i CL her for noen år siden? Har helt glemt navnet hans (de kjøpte han her for et år ca siden?). Salam?. Husker ikke. På utlån? Salah. Får lite spilletid. Spiller som ei bøtte hver gang han er på banen. Ryktes vekk i januarvinduet. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 27. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2015 Leste meg opp på reglementet nå. Dette var jeg ikke klar over. Er dette unikt for ligacupen? Ja, jeg mener det Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 27. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2015 Leste meg opp på reglementet nå. Dette var jeg ikke klar over. Er dette unikt for ligacupen? Hadde ikke fått det med meg selv før noen sa det tidligere i tråden, så du er ikke eneste. Tror det er unikt her ja Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 27. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2015 Hm, var synd. Husker han var knall når jeg så han før han kom til Chelsea. Er vel ikke letteste klubben å kjempe seg inn i, kanskje han skulle ha gått til Liverpool (mener vi snuste litt på han også) Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 27. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2015 Klasse av Ivanovic å ta dommeren i hånda da han får gult, i stedet for å sutre og gestikulere som 90% gjør. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 27. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2015 Øver ikke Sterling på avslutninger? Han er like elendig nå som han var for noen år siden. Det er null krutt og ingen treffsikkerhet. Han Lenke til kommentar
eRextion Skrevet 27. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2015 Helt greit! Jeg klager egentlig ikke over 30 min til. Som nøytral var dette meget underholdene! Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 27. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2015 Rart å se Liverpoolfansen kaste mynter på Hazard, trodde ikke folk derfra hadde så god råd … 6 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 27. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2015 Så jævla unødvendig. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 27. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2015 Vanvittig intensitet i 90 min., og nå skal det spilles ekstraomganger. Dette tjener City og West Ham på! Lenke til kommentar
oOF Skrevet 27. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2015 Øver ikke Sterling på avslutninger? Han er like elendig nå som han var for noen år siden. Det er null krutt og ingen treffsikkerhet. Han Han er ikke god på avslutninger, men jeg tror noe av det skyldes at han gjør for mye alene. Spesielt tidligere i sesongen da Liverpool var ute å kjøre formessig var taktikken til BR mye basert på at Sterling skulle gjøre ting alene virket det som. Det ble/blir litt for mye. Jeg syns kanskje også han gjør litt feilvalg mtp hvor han går med ballen også. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 27. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2015 Rart å se Liverpoolfansen kaste mynter på Hazard, trodde ikke folk derfra hadde så god råd … De fant vel penger som har ramlet ut av lommene Bramo, ligger sikkert noen milliarder rubler mellom setene 1 Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 27. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2015 Costa mongo igjen, ikke noe nytt. Skulle vært utvist for lenge siden. Men deilig å se folk som Ivanovic, som enkelt og greit aksepterer gult kort uten å sutre. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 27. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2015 Bra kamp til å være 0-0 etter 90 minutter. Lenke til kommentar
""" Skrevet 27. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2015 Og jeg som tenkte jeg skulle ta meg en dusj. Ugh. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 27. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2015 Dumt at det går til ekstra omganger når vi har en langt viktigere kamp til helgen. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 27. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2015 For en underholdene kamp. Bra den ikke er ferdig! Lenke til kommentar
Espp Skrevet 27. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2015 Han er ikke god på avslutninger, men jeg tror noe av det skyldes at han gjør for mye alene. Spesielt tidligere i sesongen da Liverpool var ute å kjøre formessig var taktikken til BR mye basert på at Sterling skulle gjøre ting alene virket det som. Det ble/blir litt for mye. Jeg syns kanskje også han gjør litt feilvalg mtp hvor han går med ballen også. Mulig det, men kan han ikke gjøre som Suarez gjorde? Stå en halvtime / time ekstra hver dag å øve på avslutninger? Han mangler liksom bare det for å være en ekstremt farlig spiller. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 27. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2015 Beste 0-0 kampen jeg har sett på lenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå