Gå til innhold

Nå har 18,5 millioner PlayStation 4-maskiner blitt solgt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og fremdeles ikke et eneste spill på den som gjør at jeg vurderer å kjøpe den. De spillene jeg vil spille på ps4 finnes på pc.

 

På godt og vondt vil jeg påstå, nå har vi elendig porta spill (av de titlene som kommer ut på alle plattformene) med unntak av BF4. (muligens noen til)

 

Savner tiden der konsollene hadde eksklusive titler. Neste grunn jeg kommer til å kjøpe Xbox 1 er om Gears of War 4 kommer ut..

Endret av Bahamut
Lenke til kommentar

Må si (Siden PS4 kom 15. november 2013) så har det ikke skjedd så mye, hvor er PlayStation™Now?

 

http://www.loadthegame.com/2014/10/20/ps4-slim-announced-e3-2015-hardware-aesthetics-improvements-expected/

 

Ikke for å ungå ryktene for PS4 slim som ikke har kommet?

 

Så foreløpig eier man PS3 er ikke vits å kjøpe PS4 særlig hvis man har en del PS3 spill som ikke lengere vil fungere. Når PS3 ryker får man vurdere hva man skal, enten vente eller kjøpe PS4.

Endret av LMH1
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Og fremdeles ikke et eneste spill på den som gjør at jeg vurderer å kjøpe den. De spillene jeg vil spille på ps4 finnes på pc.

 

På godt og vondt vil jeg påstå, nå har vi elendig porta spill (av de titlene som kommer ut på alle plattformene) med unntak av BF4. (muligens noen til)

 

Savner tiden der konsollene hadde eksklusive titler. Neste grunn jeg kommer til å kjøpe Xbox 1 er om Gears of War 4 kommer ut..

 

 

Eksklusive titler til consoler er som statlige subsidier til sauebønder, akkurat som sauebønder ikke kan leve uten subsidiene vi betaler de gjennom våre skatter, kan ikke consoler leve uten ekskulsive titler, ja de vil selge spill, maskiner vil kjøpes, men de blir hovedsaklig bord pynt, du spiller nå og da, du bruker de til å spille dved og blurays. De fleste vil bruke pc på alle core games, bortsett fra noen få som spiller racing spill på consoler.

Lenke til kommentar

PS4 blir det på meg når Metal Gear Solid 5 kommer ut, siden denne visstnok ble kansellert til PC, hadde forhånd bestilt det igjennom gamespot men fikk en telefon om at jeg måtte flytte de 100kr over på et annet spill..meeen..

 

http://store.steampowered.com/app/287700/

What? Har ikke lest noe om at det har blitt kansellert til pc? Googlet det og fikk ingenting opp.

Lenke til kommentar

 

PS4 blir det på meg når Metal Gear Solid 5 kommer ut, siden denne visstnok ble kansellert til PC, hadde forhånd bestilt det igjennom gamespot men fikk en telefon om at jeg måtte flytte de 100kr over på et annet spill..meeen..

 

http://store.steampowered.com/app/287700/

What? Har ikke lest noe om at det har blitt kansellert til pc? Googlet det og fikk ingenting opp.

 

 

Det stemmer ikke.

Lenke til kommentar

Tyst fra Xbox One

 

haha, love it....

 

Ikke direkte ment mot deg, men mer generelt mot folk som faktisk får en latter/godter seg fordi en konsoll gjør det dårligere enn en annen. Kunne du forklart meg hva som ligger bak? Jeg har selv en Wii U, og håper derfor at Nintendo skal gjøre det bra, slik at det produseres kvalitetsspill for konsollen også i fremtiden. Hvordan PS eller Xbox gjør det er ikke så interessant for meg. Det påvirker jo ikke meg som overhodet. Hva er greien med å rakke ned på en konsoll?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 

Når konsollene er så like er det bare GPU i disse tider som betyr noe. Likevel kjøpte jeg meg xbox one.

Med tanke på eksklusive spill, både indie-spill og dyrere titler, så knuser 2015-utvalget til PS4 motparten.

Er det noen som har suverent best utvalg så er det Nintendo, om man ser bort fra master race.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Tyst fra Xbox One

 

haha, love it....

Ikke direkte ment mot deg, men mer generelt mot folk som faktisk får en latter/godter seg fordi en konsoll gjør det dårligere enn en annen. Kunne du forklart meg hva som ligger bak? Jeg har selv en Wii U, og håper derfor at Nintendo skal gjøre det bra, slik at det produseres kvalitetsspill for konsollen også i fremtiden. Hvordan PS eller Xbox gjør det er ikke så interessant for meg. Det påvirker jo ikke meg som overhodet. Hva er greien med å rakke ned på en konsoll?

 

 

Nei nei, jeg er PS fanboy og liker ikke Xbox 1, annet enn Gears of War serien pga moro coop del.

Lenke til kommentar

Kjøpte min PS4 i oktober men synes fortsatt at denne generasjonen har en slow start. Kjedelige ekslusive titler så langt, men dette vil nok bli bedre. Det beste til nå er remastered spill samt et par multiplattform spill som oftest er mer imponerende på PC.

 

Ellers er GPU ganske like på konsollene og har grei kraft, det som er svakheten i dagens konsollog er en problematisk flaskehals er CPUene. Derfor har spillutviklere til XO nå fått tilgang til en ekstra kjerne som var ment for andre formål.

 

Det er skuffende at det gjøres en slett jobb i å lansere en godt balansert konsollgenerasjon. Noe vil alltid være en flaskehals men har snakker vi betydelig underpowered CPU ift. GPU på begge konsollene. Det blir avgjørene hvor godt man klarer å utnytte GPUen til GPGPU formål denne generasjonen, men det spørs hvor langt det dekker for svakheten i CPU. Titler i dag sliter med dette.

 

Ellers rimelig teit at PS4 sin remoteplay funksjon er forbeholdt Sony mobiler og Evita. Dog har det nå blitt sluppet for Android men dette bør støttes på alle dominerende mobilplattformer som iOS og Windows Phone.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...