Gå til innhold

Signerer De Gea ny kontrakt?


Gjest Slettet-GlDE6z

  

24 stemmer

  1. 1. Hvem bør være Uniteds førstekeeper neste sesong?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva med en poll hvor vi stemmer på hvilke keeper vi ønsker skal ta over for De Gea? Nysgjerrig hva folk her inne mener. Noen vil la Valdes få en sesong, andre vil cashe ut for Lloris, mens noen vil at vi skal hente en ung keeper. 

 

Forslag:

- Valdes

- Handanovic

- Lloris

- Cech ( ender vel i Arsenal, men han var faktisk mitt ønske som erstatter )

- Cillessen

- Leno

- Begovic

- Lopes 

Lenke til kommentar

Er vel heller AM-fansen som har "retten" til å miste respekten for ham. Han fikk oss egenhendig til CL, så at han har "betalt tilbake" for den perioden han var bedriten men allikevel fikk spille og utvikle seg.

 

Jeg sier det igjen; Manchester Uniteds keeper skal IKKE være den viktigste spilleren på banen, så dette er ikke noe krise. Det er resten av laget som må fikses på.

Lenke til kommentar

Hva med en poll hvor vi stemmer på hvilke keeper vi ønsker skal ta over for De Gea? Nysgjerrig hva folk her inne mener. Noen vil la Valdes få en sesong, andre vil cashe ut for Lloris, mens noen vil at vi skal hente en ung keeper. 

 

Forslag:

- Valdes

- Handanovic

- Lloris

- Cech ( ender vel i Arsenal, men han var faktisk mitt ønske som erstatter )

- Cillessen

- Leno

- Begovic

- Lopes

Done.

Lenke til kommentar

Vel, jeg vil ikke dømme Valdes ut i fra det lille han har fått vise seg etter skaden. Om LvG velger å satse på Valdes kommende sesong, så skal jeg støtte det. Uansett hvem vi ender opp med mellom stengene så er det et steg ned fra DDG, men erfaringen Valdes besitter kan komme godt med. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...