Gå til innhold

Garderoben


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var på butikken 5 på 8 selv, var på vei ut døren av butikken rundt 2 min før klokken 8, før en mann kom springende i 100 og helvette for å rekke ølsalget.

 

Den siste kommunistiske stat.

Desverre er det for mange idioter som tror at alle blir alkoholikere ved lengre åpningstider, som om ikke alkiser får tak i drikke uansett faen hvor og når de er.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

"Helgens hendelser: ungdomsgjeng barket sammen, høy musikk og søppel etter fest...*

"Jaja, ungdom er ungdom, nok en vanlig helg"

"... og de hadde på seg røde og blå bukser"

"ZOMG, sperr dem inne, bannlys russefeiring, hrghphfhgg!!"

http://www.aftenbladet.no/trafikk/Fratatt-forerkortet-etter-eggkasting-3911929.html

 

Såvidt meg bekjent så tar de ikke lappen fra russen som gjør akkurat det samme. 

 

Russefeiringen bør forbli, men syns ikke det burde være en grunn til å oppføre som neandertalere i 1 måned. 

Virker til tider ut som de er fredet, med mindre det helt idiotisk. 

Lenke til kommentar

Hmm. Hadde eksamen idag. Foreleseren min har samme fag på flere høyskoler og universiteter rundt om i landet, blant annet på universitetet der en kamerat studerer. Kameraten min hadde eksamen i det samme faget for en stund tilbake. Foreleseren sa flere ganger at han lagde forskjellige eksamener til de forskjellige skolene. Likevel spurte jeg kameraten min om jeg kunne få løsningsforslaget til hans eksamen. Det viste seg at foreleser ikke lagde unike eksamener til de forskjellige skolene. Meget hendig når jeg kunne ha med meg alle hjelpemidler...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...