Gå til innhold

Garderoben

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi? Med mindre du misliker kjørelæreren din, så kan det da vel ikke være så ille? :p (og da hadde jeg byttet...)

Fordi jeg er ytterst ubrukelig til å kjøre bil, se for deg en blind mann på en go-kart. (ikke at jeg er blind)

Skulle ønske det var flere (særlig gamlinger) som hadde samme selvinnsikt som deg!

Skrevet

Gleder meg til Steam-salget.

Utdyp?

Steam har årlig et salg på spill ved juletider(også om sommeren) der man kan kjøpe mange fete spill på salg. Begynner 18 desember.

Får satse på et tilbud på FM da.

Gjest Slettet-GlDE6z
Skrevet

Fordi? Med mindre du misliker kjørelæreren din, så kan det da vel ikke være så ille? :p (og da hadde jeg byttet...)

Fordi jeg er ytterst ubrukelig til å kjøre bil, se for deg en blind mann på en go-kart. (ikke at jeg er blind)

Skulle ønske det var flere (særlig gamlinger) som hadde samme selvinnsikt som deg!

Heh, takk ? :)

Skrevet

Ugh.. gikk med uhell inn på en vegetarrestaurant. Bestilte noe jeg ikke har peiling på hva var. Så langt har de gitt meg en tallerken med løk. :(

Skrevet

Fikk mer, men det smakte ikke mye. Pinlig å be om regningen med halvfull tallerken. Men nå blir det å dra bort til Leopolds. De som har lest Shantaram kjenner igjen navnet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...