Gå til innhold

Begynner komplett.no å tape seg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sist gang jeg var i kontakt med Komplett var angående en retur sak. En pakke som var ankommet my-pack utleveringstedet, men ikke hentet ut. Var å ta en telefon til de og fikk beskjed om: Dette ordner vi. De holdt det de lovet å ikke lenge etterpå var pakken tilbake hos Komplett, uten ekstrakostnad og ekstra-arbeid for mitt vedkommende  :)

Lenke til kommentar

Skulle ønske Expert begynte å selge komponenter også, men det krever vel et for stort sortiment til at de er villige til å ta sjansen. De er allerede blitt veldig billige nå. Hardware hadde vært gull igjennom de, selv om det kun hadde vært via nettbutikk/bestillingsvare i butikk :)

De har vertfall mye SSD disker: http://www.expert.no/soek/?q=ssd

Eneste de mangler er m.2 PCI-E SSD. Da de har kun sata.

Lenke til kommentar

 

Skulle ønske Expert begynte å selge komponenter også, men det krever vel et for stort sortiment til at de er villige til å ta sjansen. De er allerede blitt veldig billige nå. Hardware hadde vært gull igjennom de, selv om det kun hadde vært via nettbutikk/bestillingsvare i butikk :)

De har vertfall mye SSD disker: http://www.expert.no/soek/?q=ssd

Eneste de mangler er m.2 PCI-E SSD. Da de har kun sata.

 

Ja, det begynner å ta seg opp. De har begynt å eksportere grossistenes varer til sin nettside på visse kategorier. Dette gir oss kunder et godt utvalg. Håper de fortsetter slik, og at de har grossister som har andre komponenter etterhvert også :)

Lenke til kommentar

 

 

liker ikke komplett lenger, er bare dritt. Aldri noe bra tilbud der

 

Ikke minst 59 kr for henting av pakker på pickupoint som var gratis før.

Har forsatt en del gode tilbud om en følger med. Fikk kjøpt Galaxy S6 til 4999,- da den lå på 5800-5900,- andre steder. Hadde dette tilbudet to helger på rad faktisk.

Elkjøp har til 4795.

Lenke til kommentar

 

 

 

liker ikke komplett lenger, er bare dritt. Aldri noe bra tilbud der

 

Ikke minst 59 kr for henting av pakker på pickupoint som var gratis før.

Har forsatt en del gode tilbud om en følger med. Fikk kjøpt Galaxy S6 til 4999,- da den lå på 5800-5900,- andre steder. Hadde dette tilbudet to helger på rad faktisk.
Elkjøp har til 4795.

Det samme har Expert, og NetOnNet har den akkurat nå til 4790,-. Poenget mitt er dog at de faktisk har en god del tilbud. Kjøpte telefonen min for to-tre uker siden og da var komplett billigst (ingen andre som var i nærheten, med unntak av en butikk med veldig blandede omtaler).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Var på Elkjøp i dag og leverte tilbake noe kjøpt på nett på 30 dagers-garantien. Kan ikke huske sist jeg gjorde det, må være minst 5 år siden, om jeg i det hele tatt har gjort det. Aldri vært borti noe så smertefritt, virket som det mest naturlige i verden for ho bak skranken. 

 

Komplett var ikke i god jord før, og nå som jeg har merka hvor smertefritt denne funksjonen hos Elkjøp er, tror jeg det blir å kjøpe alt jeg kan der heretter. 

Lenke til kommentar

liker ikke komplett lenger, er bare dritt. Aldri noe bra tilbud der

 

Ikke minst 59 kr for henting av pakker på pickupoint som var gratis før.

 

Er det ikke bare å bestille mypack, som er gratis da ?`eller bestiller du mange ordrer under 500kr ?

 

Er litt opp og ned med tilbudene, som alle andre.

 

men de pleier være bedre rundt senhøst / november ;) erfaringsmessig.

Lenke til kommentar

 

liker ikke komplett lenger, er bare dritt. Aldri noe bra tilbud der

 

Ikke minst 59 kr for henting av pakker på pickupoint som var gratis før.

 

Er det ikke bare å bestille mypack, som er gratis da ?`eller bestiller du mange ordrer under 500kr ?

 

Er litt opp og ned med tilbudene, som alle andre.

 

men de pleier være bedre rundt senhøst / november ;) erfaringsmessig.

 

Mange jeg avhører meg med foretrekker å ha ting asap og unngår derfor frakt som tar "100 år", det er da min teori.  :) 

Lenke til kommentar

Kan iværtfall gå god for returbiten hos komplett , og meget raske leveringstider stortsett 9 av 10 ganger.

 

Beste i år må vel være et brukt Radeon R9 280x jeg kjøpte på bruktmarkedet her for litt over 1000 kr,

med kvitering fra komplett.no . det viste seg desverre å ha problemer med artifacts, så jeg søkte inn rma (kjøpt av en annen kunde)

i mitt kundenummer, og fikk godkjent retur.

Sendte inn for test, og en uke etterpå fikk jeg beskjed om at varen erstattes, da de ikke hadde det varenummer lenger.

 

Så jeg fikk et splitter nytt R9 390 8GB ett eller annet sapphire kort, som de selger til 3599.

 

Det hadde jeg ikke forventet, ei heller krav på , eller hadde sansynligvis fått hos andre.

 

Nå skal det nevnes i motsatt side av skalaen, at jeg sendte en retur for 3 uker siden til cdon.com , som var en skjerm på angrefrist,

og de har enda ikke engang behandlet returen. Pakken ble motatt 27.08.  

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da bor du et ugunstig sted i forhold til Tollpost sine utkjøringsrutiner, om det tar "100 år".

 

Her er en typisk ordre ,

 

Jeg bestilte 30.08.2015 klokken 22:26 på kvelden ,   ordren ble pakket neste formiddag,

og 15:02 var den registrert på terminal i Oslo , og den 01.09.15 fikk jeg hentemelding på varen. dvs om jeg bestiller tidlig nok på dagen  fra komplett.no , så er somregel varen hos meg, mypack utlevering i butikken 5 min nedforbi , dagen etterpå.

 

Men såklart, i ei bygd 4 mil oppover i skogen her, så kjører tollpost bare 1 gang i uka. så det kommer jo ann på hvordan rutene er.

 

1 av 1 kolli     Inn på terminal     OSLO     2015-08-31 15:02
1 av 1 kolli     Sortert til port på terminal     OSLO     2015-08-31 15:02
1 av 1 kolli     Inn på utgående enhet.     OSLO     2015-08-31 15:49
1 av 1 kolli     Inn på terminal     KRISTIANSAND S     2015-09-01 01:37
1 av 1 kolli     Sortert til port på terminal     KRISTIANSAND S     2015-09-01 01:37
1 av 1 kolli     Lastet opp for levering     KRISTIANSAND S     2015-09-01 10:48
1 av 1 kolli     Klar for henting     KRISTIANSAND S     2015-09-01 12:54
1 av 1 kolli     Levert mottaker     KRISTIANSAND S     2015-09-02 18:22

Endret av Skognisse
Lenke til kommentar

Har hatt ett par returer hos de i det siste, alltid like problemfritt.

f.eks, kjøpte ett tak til varmepumpen som ble skadet i frakt så lakken hadde sprukket opp, fikk beholde taket og fikk pengene igjen.

smoothieblender røk 2 ganger raskt, fikk ny 2 ganger av de uten å trenge å returnere de gamle.

Alle 3 returene gikk problemfritt uten noen spørsmål.

Lenke til kommentar

Fikk godkjent en retur i dag, på en brukt rambrikke fra 2012 kjøpt på en annen bruker.

kunne bare kaste den, og så sendte de ny. ikke store summen men, alikavel bonus.

(den kosta 135kr + mva i 2012, 4gb ddr3 1333 mhz) 399 ink mva i dag for samme vare , så ramprisene er jo litt

høyere en de var da. så jeg spurte om ny istedetfor kreditering, og fikk det ;)

 

så returen er grei iværtfall :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...