Gå til innhold

Begynner komplett.no å tape seg


Anbefalte innlegg

Har aldri burk Komplett, men jeg synes i hvert fall at netonnet har noe å gjøre på service og support-siden.

 

Jeg kjøpte et byggesett med hovedkort, AMD APU og RAM.

 

Det viste seg straks at det ikke var Windows XP(Sp3) kompatibelt, og det hjalp heller ikke etter at Gigabyte sa at man da måtte bytte ut Richland APU med Trinity APU.

 

Men det gjorde knapt noen forskjell, det har f.eks. vært umulig å bruke den innebyggede video utgangen, må bruke ekstra skjermkort for XP. Og da er jo mye av vitsen borte.

 

Men netonnets håndtering av dette har vært katastrofal, og når jeg har 2 slike byggesett blir det jo endel kronasje også som svir godt. Det er jo en skjebnens ironi at det må ha kostet dem endel penger også med sendinger frem og tilbake, og bytting av et hovedkort som det sikkert ikke var noen feil på.

 

Jeg hopper over håndteringen av saken, men teknisk profesjonalitet har i hvert fall vært en stor mangelvare.

 

Men det har vært en meget stor belasting på meg å være nødt til å stri med dette over to-tre måneder.

 

De skryter av å benytte topp service i Oslo, men her har alt gått til Borås. Tipper at service i Oslo bare gjelder TV.

 

Men nå ser det ut som at det skal ordne seg, etter mye krangel får jeg returnert sakene og da får jeg vel pengene tilbake.

 

Synd at postordrefirmaet + direktesalg vi hadde her i byen gikk konk...

 

Bransjen ville kanskje hatt nytte av en klagenemnd? Ellers har vi jo også Forbrukerrådet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...