Gå til innhold

Begynner komplett.no å tape seg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Godt at Komplett endelig ser ut til å gi opp svindelen med MPX.no. Prøvde de å gi oss inntrykk av at vi hadde flere tilbydere i markedet?

 

Nå er de forresten i gang med tilbud HVER uke og HVER helg. Crazy week, lørdagsgodt, søndagssalg, etc. Hvorfor? Er det salg hele året?

Svindel? Du framstår som mindre smart nå.

 

Mindre smart? Tja. Jeg har tydeligvis lest flere bøker om forretningsstrategi og mikroøkonomi enn deg. :)

 

Ved å kontrollere flere utsalgssteder enn bare Komplett.no kan de manipulere vår oppfatning av markedet. De kan lage et inntrykk av at det er mer konkurranse, og det påvirker vår oppfatning av hvilken pris som er akseptabel.

 

Tror ikke du skal være så tøff å hevde det, kan fort ende opp med å bite deg selv å ræva. :rofl:

 

Resten oppsummerer det hele ganske greit.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Hevde hva da?

 

Dere kan gjerne tro at alle netthandlere i hele Norge følger Tek.no intensivt, men det er nok feil ;)

Hva du har lest mer av, eller ikke.

 

 

Du får komme med faglige motargumenter. Gjerne i en egen tråd. :) For min del er det hevet over enhver tvil at Komplett har forsøkt å innbille det norske folk at MPX er et reelt alternativ og en konkurrent til Komplett. En liten fotnote på nettsiden og en sak i E24 eller Tek.no spiller absolutt ingen rolle.

 

Så, start en ny tråd i økonomiforumet hvor du forklarer hvorfor jeg tar så fryktelig feil. :)

Lenke til kommentar

 

 

Hevde hva da?

 

Dere kan gjerne tro at alle netthandlere i hele Norge følger Tek.no intensivt, men det er nok feil ;)

Hva du har lest mer av, eller ikke.

 

 

Du får komme med faglige motargumenter. Gjerne i en egen tråd. :) For min del er det hevet over enhver tvil at Komplett har forsøkt å innbille det norske folk at MPX er et reelt alternativ og en konkurrent til Komplett. En liten fotnote på nettsiden og en sak i E24 eller Tek.no spiller absolutt ingen rolle.

 

Så, start en ny tråd i økonomiforumet hvor du forklarer hvorfor jeg tar så fryktelig feil. :)

 

Det kan du gjerne gjøre selv, siden du startet galskapen.

 

Det har vært ganske klart for de fleste at det er samme selskap bak begge.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Ikke videre imponert over chat tjenesten deres. spurte om hvilken minnebrikke jeg kunne kjøpe til en laptop. Svaret var at jeg måtte spørre asus selv. Chaten var nemlig kun til korte henvendelser...

 

Det er ikke første gangen jeg ikke får svar.

Det er jo latskap å ikkje finne ut av dette selv ;)
Lenke til kommentar

Ikke videre imponert over chat tjenesten deres. spurte om hvilken minnebrikke jeg kunne kjøpe til en laptop. Svaret var at jeg måtte spørre asus selv. Chaten var nemlig kun til korte henvendelser...

 

Det er ikke første gangen jeg ikke får svar.

Du har sikkert støtt på en irritert kundebehandler. Har selv fått et veldig detaljert svar på akkurat samme spørsmål :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Komplett.no er ekstremt treig på hjemme levering. Bestilte Diablo 3 fra komplett og det tok 9 uker for spillet å komme fram til meg. Jeg bor i Oslo så skjønner ikke hvorfor det skal ta så lang tid.

 

Jeg liker cdon og coolshop derimot. Ekstremt rask levering og det tar bare 1 - 14 dager før varene kommer fram.

Endret av Rioter
Lenke til kommentar

Komplett.no er ekstremt treig på hjemme levering. Bestilte Diablo 3 fra komplett og det tok 9 uker for spillet å komme fram til meg. Jeg bor i Oslo så skjønner ikke hvorfor det skal ta så lang tid.

 

Jeg liker cdon og coolshop derimot. Ekstremt rask levering og det tar bare 1 - 14 dager før varene kommer fram.

 

Det er ikkje komplett.no som leverer selve pakkene, men det visste du tydeligvis ikkje :p

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Komplett.no er ekstremt treig på hjemme levering. Bestilte Diablo 3 fra komplett og det tok 9 uker for spillet å komme fram til meg. Jeg bor i Oslo så skjønner ikke hvorfor det skal ta så lang tid.

 

Jeg liker cdon og coolshop derimot. Ekstremt rask levering og det tar bare 1 - 14 dager før varene kommer fram.

 

Her er det nok leverandøren som har vært problemet.Komplett baserer seg jo på rask levering, og det er der de konkurerer med markedet. De har også nettopp utvidet lagersystemet sitt til ca det dobbelte for nettopp å få ned leveringstidene å få alt mer effektivt.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

 

Komplett har god kundeservice.

 

Komplett hadde god kundeservice, men nå? Rom for diskusjon der..

 

Jeg hadde en retursak der og har vært uten pcen siden, kanskje jeg egentlig burde takke de for at jeg har fått mer tid til andre hobbyer.

Har vært borti ganske spesiell "kundeservice" fra kinesiske nettbutikker men opplevelsen med komplett er faktisk den kjipeste. Jeg handler heller andre steder.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...

Sliter også veldig med den nye designen!

 

Her har dem gått fra meget bra til helt for jæ**ig! Virker som et skoleprosjekt i fjerdeklasse.

 

Linker som ikke fungerer, søk som ikke kommer opp. Bilder blir forstørret så mye at det ser helt tullerusk ut og man må bla seg langt ned for å få opp treff.

 

Rett og slett skuffende!

Lenke til kommentar

Sliter også veldig med den nye designen!

 

Her har dem gått fra meget bra til helt for jæ**ig! Virker som et skoleprosjekt i fjerdeklasse.

 

Linker som ikke fungerer, søk som ikke kommer opp. Bilder blir forstørret så mye at det ser helt tullerusk ut og man må bla seg langt ned for å få opp treff.

 

Rett og slett skuffende!

 

Funker strålende her med Opera. Hvilke linker funker ikkje, og hvilken nettleser bruker du?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...