GrandMa Skrevet 2. november 2014 Skrevet 2. november 2014 Ny soleklar straffe til City. Haha. Gleder meg til å høre Utd-fansen klage på dommeren etter kampen. Funnet frem popcorn og brus? Klar for helgens høydepunkt? Agueroooooo Que?
Hansoen Skrevet 2. november 2014 Skrevet 2. november 2014 Der ser vi vel utrolig klart hvorfor Valencia ikke burde spille back...
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 2. november 2014 Skrevet 2. november 2014 JAAAAAAAAAAAAA!!! Faen så deilig!! Ta den jævla United og deres Oliverpikk. 1
Espp Skrevet 2. november 2014 Skrevet 2. november 2014 Der kom den. Håper vi klarer å tette igjen sånn at vi ikke slippe inn flere. Sannsynlig? Nei.
Tåkefyrste Skrevet 2. november 2014 Skrevet 2. november 2014 jaja han fikk målet sitt uten å syte og filme da.
Emils. Skrevet 2. november 2014 Skrevet 2. november 2014 Der kom'n. Lekker scoring. Aguero > Costa Hehe, tar av meg hatten for Aguero. Han er utrolig god, men jeg skjønner ikke hvorfor Costa blandes inn. Det burde heller vært: Aguero > RvP, Rooney, Falcao 1
snoopysnoop Skrevet 2. november 2014 Skrevet 2. november 2014 Jævla smalling, mcnair og blackett skal starte ikke det skvipet av et "talent"
JohnRichard Skrevet 2. november 2014 Skrevet 2. november 2014 Jeg har lenge hatt ett inderlig hat for Alsaker, men tror sannelig at Semb nærmer seg i us(m)akelig kommentering.
Dapper Chap Skrevet 2. november 2014 Skrevet 2. november 2014 Hehe, tar av meg hatten for Aguero. Han er utrolig god, men jeg skjønner ikke hvorfor Costa blandes inn. Det burde heller vært: Aguero > RvP, Rooney, Falcao Aguero har alt det Costa har og litt til. Eneste negative med Aguero er skadene.
Hansoen Skrevet 2. november 2014 Skrevet 2. november 2014 RvP har vært helt vekk. Klarer ikke holde i ball, totalt usynlig. Trenger et par kamper på benken.
Emils. Skrevet 2. november 2014 Skrevet 2. november 2014 Hehe, tar av meg hatten for Aguero. Han er utrolig god, men jeg skjønner ikke hvorfor Costa blandes inn. Det burde heller vært: Aguero > RvP, Rooney, Falcao Aguero har alt det Costa har og litt til. Eneste negative med Aguero er skadene. Augero har ikke fysikken eller duellstyrken til Costa, men på finishing, posisjonering osv. er nok Augero bedre pdd.
ReaveЯ Skrevet 2. november 2014 Skrevet 2. november 2014 RvP er like bøtte som alltid. På tide at han benkes fremover.
Dapper Chap Skrevet 2. november 2014 Skrevet 2. november 2014 Hehe, tar av meg hatten for Aguero. Han er utrolig god, men jeg skjønner ikke hvorfor Costa blandes inn. Det burde heller vært: Aguero > RvP, Rooney, Falcao Aguero har alt det Costa har og litt til. Eneste negative med Aguero er skadene. Augero har ikke fysikken eller duellstyrken til Costa, men på finishing, posisjonering osv. er nok Augero bedre pdd. Han har mye bedre ballkontroll og ferdigheter også.
Veritas_ Skrevet 2. november 2014 Skrevet 2. november 2014 (endret) Noen ganger er det like morsomt å lese på dette forumet som kommentarfeltet på dagbladet. I dag er en av de gangene Endret 2. november 2014 av Veritas_
Anbefalte innlegg