Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har datet en mann i 3 måneder. Burde vi vært kjærester nå?


Anbefalte innlegg

Jeg har datet en mann i 3 måneder, men ingen av oss har sagt noe om ønske å bli kjærester. Vi oppfører oss og gjør det kjærester gjør. Jeg har fortalt han tidligere at hvis han driver på med en annen så vil ikke jeg være en del av livet hans, og at jeg er sånn som holder meg til kun en om gangen. Han sa at jeg ikke hadde noe å frykte.

 

Men vi har ikke blitt kjærester, men jeg vil være forsiktig med å ikke komme for tidlig innpå emne, hva mener dere om det?



Anonymous poster hash: c1ae6...8b9
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har nylig blitt veldig god venn med ei jente, og vi "gjorde slik som kjærester gjør" uten av vi kalte oss kjærester.

Jeg følte ett behov for å sette en "status", slik at jeg var sikker på at hun mente det samme som meg. En kveld jeg var hos henne, etter en time kyssing i senga, når vi lå arm i arm, så sa jeg forsiktig at "tror kanskje vi snart kan kalle oss kjærester slik vi holder på", med en spøkende tone. Hun kikka på meg, smilte, og nikka bekreftende. Det har blitt vår "ble sammen" dato, og vi ble enige om at vi offisielt kan kalles ett par.

 

Men, samme hva, snakk sammen. Det tror jeg er det lureste. Så får dere kalle forholdet hva dere vil. For oss var det veldig greit å få på bordet at begge ville satse på hverandre.



Anonymous poster hash: 67749...b76
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Som flere andre sier så er det bare å prøve å prate med ham om det eller å få flettet det inn. Vet at det er mange som sier at det går av seg selv og sånt, men jeg forstår deg jeg. Er greit å få avklart hvordan ting ligger an og å vite hva man skal kalle seg selv og dessuten får man en dato å forholde seg til da - om man er anlagt til å ville feire.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...