Gå til innhold

Kamptråd - West Bromwich vs Manchester United


Jakobk

Anbefalte innlegg

Dette laget ryktes; United team. Dave, Shaw, Jones, Rojo, Rafael, Blind, Herera, Januzaj, Mata, Di Maria, RVP.

 

Håper for all del Falcao starter, ville heller sett han enn RvP på det laget

 

Dog spennende om det stemmer og vi spiller 4-2-3-1

 

Edit: Det stemte.. Kan det hende vi kjører i samme diamant på midten bare med di Maria i rollen som Robben hadde i VM?

Endret av TurtelWar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spennende med 4-2-3-1!

 

Håper det stemmer, utenom Falcao inn for RvP. RvP har vært alt for dårlig i det siste.

 

Håper heller ikke at vi tar noen sjangser med Herrera, men viss han er frisk så er det jo fint! :) Trenger hhan til Chelski-kampen!

 

Spent på Blind i en midtbane-toer :)

Lenke til kommentar

Dette er store sjansen til Janu i dag. Spiller han dårlig nå så får han ikke så mange flere ser det ut som.

 

Greit å starte med en spiss. Var en av feilene mot Leicester borte å ha to spiss hele kampen.

Og siden RvP skal være kapteinen vår når Rooney er ute (alt utenom Fletch, VC eller ikke) er det greit han får starte.

Lenke til kommentar

Dette er store sjansen til Janu i dag. Spiller han dårlig nå så får han ikke så mange flere ser det ut som.

 

Greit å starte med en spiss. Var en av feilene mot Leicester borte å ha to spiss hele kampen.

Og siden RvP skal være kapteinen vår når Rooney er ute (alt utenom Fletch, VC eller ikke) er det greit han får starte.

RvP har vært søppel. Verdens største klippekort.

Lenke til kommentar

Diiiigg!! Endelig får vår unge stjerne litt spilletid. Han har vært latterlig god for U21, så jeg håper inderlig at han fortsetter som han har gjort der! RVP spiller nok fordi han kan være kaptein, det er den eneste logiske grunnen i mitt hode. Det er ingen andre grunner for at han starter framfor Facao så lenge han er frisk.

 

 

NÅ GLEDER JEG MEG!!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...