Gå til innhold

Kamptråd - West Bromwich vs Manchester United


Jakobk

Anbefalte innlegg

 

 

Altså, å bryte ned lag som parkerer bussen er en del av fotballen. Sånn er der for alle lag. Vi greide det ikke forrige sesong og det kostet oss tittelen. Dette er fotball og alle løper ikke rett frem som noen spartanere. Greier man ikke å bryte ned et etablert forsvar fortjener man ikke å vinne. Hvis du mener at United burde ha vunnet, men det at det var kjedelig at det glapp siden dere ikke satt sjansene deres er jeg med.

 

Det eneste som var ufortjent her var den ene straffesituajonen, men så skulle vel dere ikle hatt corneren Fellaini scoret på heller om jeg så rett?

Fellaini scoret ikke på corneren. Den ble klarert. Uansett så er det ganske stor forskjell på en corner og en straffe. Scorer man på en corner så kan man skylde på seg selv for at man ikke klarte å klarere ballen bort.

Uansett så kunne Di Maria ha fått frispark istedenfor en corner. Han ble dratt en del i armen.

Åja, daså. Fikk ikke situasjonen skikkelig med meg.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Januzaj og Mata does not cut it, altfor treigt og ballkjælende. Ser heller Young enn den spinkle belgieren, en av de mest oppskrytte talentene vi har hatt. Grei spiller men så jævla veigt.

Akkurat! Young var kanskje 10x mer farlig hver gang han var involvert etter han kom inn. True words. Skjønner ikke hvorfor Januzaj er Gud etter noen få gode involveringer forrige sesong. Utlån til mid table team i januar er drømmen.

Lenke til kommentar

Det var frispark, ja.

 

Uten at det har noen sammenheng med akkurat den nevnte situasjonen, så synes jeg ofte det tillates for mye i Premier League. I 1982 var det kanskje greit og status å takle hardest, ha færrest tenner og rødest hår, men nå til dags er det ikke slik.

 

WBA var fair nok, men for eksempel Swansea, Burnley og til dels Leicester så ut til å være mer interessert i å dele Di Maria og Januzaj i to enn å spille fotball. Jeg sier ikke at man skal slå ned på alt mulig rart, men flere dommere burde gi marsjordre for sånne taklinger som Azpilicueta sin på lørdag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...