Gå til innhold

Snart kan passord bli erstattet av måten du holder musen på

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Illustrasjonsbiletet viser ein mus som har litt skitt på seg, det er jo ganske vanleg. Skal tru om han som utvikla denne identitetsmusa har tenkt over kva som skjer dersom det legg seg skitt på sensorane?

• Liker 1
Skrevet

På høy tid det kommer noe som kan erstatte passord, men dette har jeg ikke noe tro på.. Også burde det være en mulighet mellom og velge mellom passord og ny metode, evt begge deler samtidig eller ingen av delene

Skrevet

På høy tid det kommer noe som kan erstatte passord, men dette har jeg ikke noe tro på.. Også burde det være en mulighet mellom og velge mellom passord og ny metode, evt begge deler samtidig eller ingen av delene

Klart, som andre sier, denne metoden krever din vante mus på samme måte som fingeravtrykk krever en avleser osv.
Skrevet

Flott - kan ikke logge på tjenester fra mobil,nettbrett,jobb etc lenger . Ikke akkurat fremskritt.

Alltid ha med "musa mi" ?

Er jo ikke noe problem å brukke denne slags løsninger i kombinasjon med applikasjoner som "husker" passordene dine, som for eksempel LastPass - Vil jo enda være mulig å bruke vanlig passord der man behøver det om det er ønskelig.

Skrevet (endret)

Flott - kan ikke logge på tjenester fra mobil,nettbrett,jobb etc lenger . Ikke akkurat fremskritt.

Er jo ikke noe problem å brukke denne slags løsninger i kombinasjon med applikasjoner som "husker" passordene dine, som for eksempel LastPass - Vil jo enda være mulig å bruke vanlig passord der man behøver det om det er ønskelig.
Joda , hørt om ironi...

Artikkel teksten lyder "passord bli erstattet av".

Endret av syar2003
  • Liker 1
Gjest Slettet+981238947
Skrevet

Dette er garantert ikke noe for meg, da jeg holder musa på ganske mange forskjellige måter igjennom dagen

Skrevet (endret)

Hva med oss som bruker trackpad eller lignende?

Joda , hørt om ironi...
Artikkel teksten lyder "passord bli erstattet av".

Du må også huske "kan passord bli erstattet av". ;)

Endret av sevs
Skrevet

Dette er garantert ikke noe for meg, da jeg holder musa på ganske mange forskjellige måter igjennom dagen

Dette er nok tatt høvde for - selv om du prøver å skrive annerledes håndskrift så vil det være nevrologiske signaturer i skriften din.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...