Gå til innhold

Hvordan ser den perfekte hjemskjermen ut?


Anbefalte innlegg

Bruker som nevnt Action Launcher

Har kun en startside, men der er alt jeg stort sett trenger kjapt tilgjengelig.

 

Kjapp tilgang til kontakt/app-søk i topp, evt rett i play-store eller innstillinger.

post-26777-0-41675500-1412578023_thumb.png

 

Launcheren bruker 'shutters' og 'covers'. Samler jeg f.eks sosiale medier i en mappe og lager et Cover vil, som i mitt tilfelle, Facebook starte ved å trykke på ikonet, men innholdet i mappa komme opp hvis jeg stryker på det. Har appene tilhørende widgets vil disse komme opp hvis man stryker på app-ikonet. Trykker man åpnes appen.

post-26777-0-54910100-1412578024_thumb.png

 

Stryker man til høyre på skjermen får jeg opp hele app-lista. Denne kan også tilpasses ved å fjerne ting man ikke bruker. Kan også ha en huretig-tilgang til sist åpnede apper ved å stryke til venstre.

post-26777-0-07424200-1412578024_thumb.png

 

Bedre å se videoen på Play, der ser dere dette i praksis. Funker også meget bra på nettbrett.

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm Det forklarer hovrfor Apple altid får knalgode score hos Mediehuset. Nester all bruker Iphone.

Jeg har personlig prøvd over 30 tlf på et år. Jeg har lagd en liste over hva som er viktig i en tlf og hva som er mindre viktig og ka som er kjekt og ha. Aplle scorer sjelden mer en 5/10 hos meg en android og windows phone konkurerer om og bli best med begge gi ut tlf som scorer 10/10.

 

Mediehuset trenger og bli mer nøytral når de lager en "review" det vil si sette til side at de alle elsker Iphone "nesten alle"

 

Håper der kan ta til dere denne infoen uten og ta det vondt, og håper der kan lage mer nøytral "review" i fremtiden

 

Mvh

Tekno Nerd

Magnus

  • Liker 1
Lenke til kommentar

De står vel strengtatt like fritt til å benytte nøyaktig den telefonen de selv ønsker, akkurat som alle andre? Og hvilken telefon er det du klarer å score 10 / 10 blant Windows Phone om du mener ingen iPhone fortjener mer enn 5 / 10? Tatt i betraktning at begge systemer er mer eller mindre like låst, og Windows Phone har en gigantisk akilleshæl iform av svak apptilgang og manko på god integrering mot Googletjenester (noe brorparten av markedet benytter i en større eller mindre grad).

Lenke til kommentar

Hmm Det forklarer hovrfor Apple altid får knalgode score hos Mediehuset. Nester all bruker Iphone.

Jeg har personlig prøvd over 30 tlf på et år. Jeg har lagd en liste over hva som er viktig i en tlf og hva som er mindre viktig og ka som er kjekt og ha. Aplle scorer sjelden mer en 5/10 hos meg en android og windows phone konkurerer om og bli best med begge gi ut tlf som scorer 10/10.

 

Mediehuset trenger og bli mer nøytral når de lager en "review" det vil si sette til side at de alle elsker Iphone "nesten alle"

 

Håper der kan ta til dere denne infoen uten og ta det vondt, og håper der kan lage mer nøytral "review" i fremtiden

 

Mvh

Tekno Nerd

Magnus

Og hvorfor kan det ikke være motsatt årsak? Den scorer høyt på tek.no -> flere liker den -> flere kjøper den.
Lenke til kommentar

Min ser slik ut... Har tre skjermer, en startskjerm der jeg kan trykke på klokke, dato eller vær for å komme til alarm, kalender og Yr. Neste skjerm er bare apper satt i en rekkeføleg som jeg har vant til. Så er tredje skjerm bare kalender som viser uken på hele skjermen. Quick settings er vanlig S5 satt i en rekkefølge jeg liker...

 

Hvilket oppsett bruker du for å få til denne? Kult!

Lenke til kommentar

Og det er nettopp det ios lar deg gjøreJaggu sa jeg teknologi interessert... tek.no fremstår som en flokk med sauer, spør du meg...

 

En kar som mener interesse for teknologi er det samme som å pynte hjemskjermen på mobilen sin blander yrket interiørarkitekt med ingeniør, og bør gå stille i dørene.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Og det er nettopp det ios lar deg gjøreJaggu sa jeg teknologi interessert... tek.no fremstår som en flokk med sauer, spør du meg...

 

En kar som mener interesse for teknologi er det samme som å pynte hjemskjermen på mobilen sin blander yrket interiørarkitekt med ingeniør, og bør gå stille i dørene.
Eller man rett og slett er interessert i hvordan ting lar seg tilpasse. Hvordan man kan tilpasse teknologien til å passe som hånd i hanske. Men selvfølgelig skjønner jeg hvorfor de som ikke er over snittet interessert kjøper seg en enkel telefon, og ikke en telefon proppfull av teknologi, som kun lar seg begrense av brukerens fantasi. Men du verden; kos deg med å bytte rekkefølge på appene dine. Sikkert dritinteressant i lengden... ?
Lenke til kommentar

Det er ingen grunn til å være kverulant, folk prioriterer forskjellig men man kan være godt over snittet interessert i teknologi uten et behov for å kunne tilpasse ting ned til hver minste lille millimeter av den grunn.

 

Det at du er interessert i dette er flott og fint, det betyr ikke det samme som at nestemann er det og det igjen trenger ikke å bety at du er mer interessert i teknologi enn han. Så enkelt er det faktisk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...