Gå til innhold

Ligaens beste forsvarsspillere


Dapper Chap

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For to år siden? Du mener kløneforsvaret våres i 12/13? Ikke få meg til å le. Vi har PLs desidert beste midtstopperduo. Ingen andre er i nærheten.

City har en bedre. Chelsea har en tilnærmet like god akkurat nå - selv om jeg mener at Kos. og Mert. er ett hakk bedre når de er i skikkelig form.

 

Kompany er PLs beste og sammen med Mangala vil de nok stoppe det meste når de blir litt samspilte. Chelsea har funger like godt (om ikke bedre) med Terry og Cahill.

Lenke til kommentar

Det er vanskelig og avgjøre PL's beste midtstopper duo ettersom ingen har et helt ekstremt par lenger. Jeg vil rate våres blant de beste, og kanskje de med det høyeste maksnivået, spesielt Koscielny mens par som Ivanovic og Terry er mer stabile. City sitt midtforsvar er jo klønete, hvordan noen kan mene Kompany er verdensklasse kommer jeg aldri til og forstå.

Lenke til kommentar

Rater Terry og Cahill litt over Koscielny og Mertesacker (på grunn av sistnevnte). At Mr. BS mener Chelsea hadde vært best om Terry hadde vært 5 år yngre er merkelig. Chelseas midtforsvar på 28 & 33 år mot Arsenal sitt på 29 & 30.

Enig med Big T. City sitt midtforsvar er kun i toppen fordi det ikke finnes noen gode alternativer. Kompany er drøyt overvurdert og Demichelis sitt bunnivå er helt forferdelig. Mangala kan jeg ikke si noe om.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

At Mr. BS mener Chelsea hadde vært best om Terry hadde vært 5 år yngre er merkelig.

 

Fordi han nærmer seg 34 og det begynner å vises. Han er ikke i nærheten av så god som han har vært tidligere.

 

Utdyp gjerne hvorfor du mener Kos og Per er bedre enn JT og Cahill?

 

Sett dem gjerne opp mot hverandre, hvis det er enklere :)

 

JT vs Per

 

Cahill vs Kos

Lenke til kommentar

 

 

At Mr. BS mener Chelsea hadde vært best om Terry hadde vært 5 år yngre er merkelig.

 

Fordi han nærmer seg 34 og det begynner å vises. Han er ikke i nærheten av så god som han har vært tidligere.

 

Utdyp gjerne hvorfor du mener Kos og Per er bedre enn JT og Cahill?

 

Sett dem gjerne opp mot hverandre, hvis det er enklere :)

 

JT vs Per

 

Cahill vs Kos

 

Drømmen hadde vært å hatt Cahill + Kos.

 

Hvis det går på hvem som slapp inn minst mål ifjor er det chelski forsvaret.

 

Hvis det går på de som spilte mest kamper sammen og best rated forsvarsspiller (kos) er det Arsenal.

 

Jeg setter antall mål høyere enn noe annet, derfor går Cahill og JT sammen med resten av forsvaret til Chelski av med seieren. Ivanovic er det en skam at ingen nevner (som kanskje er PLs beste forsvarsspiller imo).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Utdyp gjerne hvorfor du mener Kos og Per er bedre enn JT og Cahill?

 

Sett dem gjerne opp mot hverandre, hvis det er enklere :)

 

JT vs Per

 

Cahill vs Kos

 

 

Koscielny er bedre enn Cahill og Mertesacker er bedre enn Terry. Uansett, når vi snakker om midtstopper duo så har ikke individuelle ferdigheter noe å si. Da må vi snakke om hvordan de fungerer sammen. Kos og Mert utfyller hverandre utmerket.

Lenke til kommentar

 

Utdyp gjerne hvorfor du mener Kos og Per er bedre enn JT og Cahill?

 

Sett dem gjerne opp mot hverandre, hvis det er enklere :)

 

JT vs Per

 

Cahill vs Kos

 

 

Koscielny er bedre enn Cahill og Mertesacker er bedre enn Terry. Uansett, når vi snakker om midtstopper duo så har ikke individuelle ferdigheter noe å si. Da må vi snakke om hvordan de fungerer sammen. Kos og Mert utfyller hverandre utmerket.

 

Jeg sa utdyp det gjerne, men det klarte du tydeligvis ikke. :thumbdown::thumbdown::thumbdown:

Lenke til kommentar

Og kompany er så god at han teller som en duo helt alene ;)

 

Skjønner ikke at dere mener han er overvurdert. Han er et beist, en leder, et forbilde! - i tillegg til å være vanvittig god. Jeg digger han og hater at Utd ikke kjøpte han.. Beste stopperen i PL siden Vidic var på topp.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Og kompany er så god at han teller som en duo helt alene ;)

 

Skjønner ikke at dere mener han er overvurdert. Han er et beist, en leder, et forbilde! - i tillegg til å være vanvittig god. Jeg digger han og hater at Utd ikke kjøpte han.. Beste stopperen i PL siden Vidic var på topp.

 

Jeg er frykelig enig i dette!

 

Kompany og Mangala kommer til å bli en killer-duo etter hvert! Ble imponert over Mangala Chelsea-kampen(tror det var den), han er såå god, og han er ung! Han kommert til å bli en Kompany!

Lenke til kommentar

 

Jeg sa utdyp det gjerne, men det klarte du tydeligvis ikke. :thumbdown::thumbdown::thumbdown:

 

 

Hva er det å utdype? Jeg synes de er bedre til å forsvare målet sitt som en enhet.

 

Cahill er bedre enn Mertesacker, og Koscielny er bedre enn Terry.

 

1-1 da... ;)

 

Koscielny > Cahill > Mertesacker > Terry, er rekkefølgen.

 

Hvis du kan plukke hvilke som helst forsvarere fra pl. Hvordan blir backfireren din da?

 

Edit: Gjerne legg ved hvordan du har tenkt mtp sammensetningen.

Endret av infinety
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...