Gå til innhold

Oktoberfest 2014 - smort1 - 27mm f/2.8


Anbefalte innlegg

Bruker: smort1

Deltagernivå: Kandidat

Utstyr: Fujifilm X-T1(evnt. X-M1 enkelte dager - regner med at det er innenfor "reglene")... m/Fujinon XF 27mm 1:2.8

 

Ta bilder av det jeg "kommer over".... , få prøvd anvendeligheten av objektivet i ymse situasjoner.... (enkelt å ta med seg en kombo som tar såpass liten plass).. ;)

 

PS!

Alltid kjekt å få tilbakemelding, det være seg alt fra enkel kommentering til konstruktiv kritikk! :yes:

Endret av smort1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vanskelig å lese årstid ut fra betong og biler, men heldigvis hadde du med noen trær også da. Rimelig påvirket av menneskelig aktivitet dette området.

Takker, k.n.b! Ja, trærne er nok det eneste i området som ikke er upåvirket av årstiden... Stor aktivitet, året rundt her!

 

Det var mye liv i det bildet, selv om jeg ikke ser et menneske...

Takker, RandiA! Lunchtid, vettu.. ;)

 

Ser ut som kranene lengter ut mot fjellene i det fjerne.

Takker, BarneyGumble! Ja, kranene gir forskjellig uttrykk i forskjellig vær, også... ;)

Lenke til kommentar

Tøft bilde! Ble sittende og kikke litt før jeg skjønte hva jeg så. Trodde først det var tatt gjennom en isete frontrute der varmeapparatet så vidt hadde begynt å virke.

 

 

Liker disse vasspyttbildene dine :)

 

 

Tenkte is jeg også med det samme. Har begått noen slike jeg også, men ikke akkurat maken selvfølgelig. Pluss for de skarpe svarte bilene mot de svømmende høsttrærne.

 

 

Tøft perspektiv. Måtte se to ganger før jeg skjønte det.

Takker så mye til alle 4!

Ja, det er litt kjekt å prøve seg på litt "naturlig manipulering", og artig at det får enkelte til å lure.... :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...