Gå til innhold

Oktoberfest 2014 - smort1 - 27mm f/2.8


Anbefalte innlegg

Back in bussiness! (Næringsområdet like øst for Molde Sentrum, sett fra kontoret mitt)... Kan vel såvidt ane toppen av Rica Seilet Hotel langt der bake til høyre rett under den mørke fjellsiden....

 

Bilde 15 - 23. oktober

15424021530_82ef3767a8_h.jpgX-T1 27mm 23.10 003a by smort57, on Flickr

Fujifilm X-T1 og Fujinon XF 27mm F2.8
27.0 mm - ƒ/8 - 1/400 - ISO 400

Endret av smort1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Aha! Da lærte jeg noe nytt om blomster i dag :) Har også med et bilde av disse (tror jeg) tidligere i festen, husker jeg syntes det var rart med en liten eng med slike i full blomst.

 

Skarpt og med flotte farger!

TAkker, Jan R. ! :)

 

Fine til hudkrem-produkter er de også....

Takker, RandiA! :)

Og fin som kakepynt er de også...

Lenke til kommentar

Jeg har etterhvert blitt glad i ringblomster jeg også, men som barn fikk vi flere ganger en pakke med blandede blomsterfrø. Det var mange forskjellige blomster på posen, men det eneste som kom opp var ringsblomster, så jeg ble like skuffet hver gang. Fint å se at det fortsatt er noe som blomstrer.

Lenke til kommentar

Fine blomsterbilder. Fint med ekstra info om blomsten. Viste ikke dette :)

Takker, BjørnÅge! :)

 

Jeg har etterhvert blitt glad i ringblomster jeg også, men som barn fikk vi flere ganger en pakke med blandede blomsterfrø. Det var mange forskjellige blomster på posen, men det eneste som kom opp var ringsblomster, så jeg ble like skuffet hver gang. Fint å se at det fortsatt er noe som blomstrer.

Takker, Jorun! :)

Siden de ble sådd direkte på voksestedet sent i mai, så antar jeg de holder seg lenger utover i en mild høst... ;)

Lenke til kommentar

Du har fanget et meget flott lys i bilde 18. Fint komponert var det også.

Takker, BjørnÅge! :)

 

Frisk, fin, utholdende ringblomst.

Takker, RandiA! :)

Ja, de ser ut til å holde ennå en stund (bare forbigående kaldere i natt, så blir det mildt igjen, og etterhvert finvær utover i neste uke (trur eg).....)... ;)

Lenke til kommentar

Takk for en veldig flott vest.

 

Jeg lengter tilbake til nord-vestlandet. Var på en roadtrip i høgget ditt i månedskiftet juni/juli, og bildene dine gjør ikke at det frister mindre med gjentagelse sommeren 2015. Husker godt den særdeles friske utsikten fra Dockside i Molde sentrum, ganske tilsvarende den utsikten du leverte 27. oktober. Med fin sommertemperatur og en øl i hånda, så får man det neppe særlig bedre :)

 

Hvis turen gjentas neste år, så slår jeg på tråden :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...