Gå til innhold

RYKTE: Ny Samsung får «full metal jacket»


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tullete greie, hva skjer når telefonen henger seg opp og ta ut batteriet er eneste løsning? Design skal aldri gå forran funksjonalitet...

 

Du er klar over at hvis du får heng på en Samsung Mobil så trenger du ikke å ta ut batteriet. Hold power knappen inne ca 8 sekunder så restarter den. Uansett heng

Lenke til kommentar

 

Tullete greie, hva skjer når telefonen henger seg opp og ta ut batteriet er eneste løsning? Design skal aldri gå forran funksjonalitet...

Du er klar over at hvis du får heng på en Samsung Mobil så trenger du ikke å ta ut batteriet. Hold power knappen inne ca 8 sekunder så restarter den. Uansett heng

 

...og på iPhone har man det samme "problemet" - bare å holde inne Home og Power til telefonen skrur seg av. Å ta ut batteriet er bare SÅ 2000 lizzom.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Johan: ikke egentlig. Jeg liker muligheten til å bytte bakdekselet, ta på et Viewcover om ønskelig, bytte batteriet til et fulladet, osv.

Jeg ser liksom ikke noen god grunn til å ikke ha det slik, selv om det i praksis neppe er noe man driver med hver dag =) .

Diskusjonen gikk vel ikke på om man likte å bytte cover eller batteri, men hva man kunne gjøre om telefonen eller en app gikk i lås og man ikke kunne ta ut batteriet for å tvinge shut down på telefonen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

HERREGUD DE HAR JO KOPIERT IPHONE 4S JO.

 

Også ser jeg de har henta inspirasjon fra iPhone 5 på den polerte skråkanten på begge sider av rammen.

 

Samsung ass...

Tuller du? Bare fordi den har ramme av metall så er det kopiering? Typisk Apple fans å si at Samsung kopierer alt fra Iphone.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...