Gå til innhold

Hvor var du/Hva gjorde du 11.09.01?

r2d290

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Satt på skolen i England og kunne ikke tro det som skjedde.

Tiden der var etterfulgt av mye fremmedhat og bombetrussel mot offentlige anlegg og skoler, blant annet den jeg gikk på.

Skrevet

Spilte dataspill hos enn kompis etter skoletid. Trur det var Heroes III. Så ringte faren hans og ba oss skru på TVen. Vi så på CNN da det andre flyet kom styrtende inn i bygning nummer to.

Skrevet

Hang hos naboen, så det på tv. Skjønte ikke helt hva som gjorde at folk reagerte så på dette, krig og elendighet er jo hverdags på nyhetene.

• Liker 1
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Skrevet

Godt spørsmål. Tror faktisk jeg gikk i første klasse det året, så det er litt vanskelig å si. Var sikker på skolen. :hmm:

Skrevet

Så det på tv-en hjemme, bruttern som slo på nyhetene tror jeg.. husker at han bannet, stort mere husker jeg i grunn ikke.

Husker bedre øyeblikket da klassen min akkurat hadde satt seg på bussen hjem fra klassetur, og den ene læreren vår sa at USA hadde gått inn i Afghanistan.

Skrevet

Bibliotekvakt på Høgskolen i Sarpsborg, skjønte ikke alvoret før jeg så bilder av ett fly kræsje inn i en av tårnene.

Faktisk første gang jeg hørte om tvillingtårnene, hadde ikke hørt om de bygningene før den tragedien.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...