Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ville du dumpet en kvinne som ikke var barbert?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, velstelt er å foretrekke, men ikke nødvendigvis bartert. Med dumpe, så antar jeg at du snakker om et potensielt fast forhold; i et fast forhold så er jeg av den oppfatningen at det er fint om dama til en viss grad friserer seg nedentil etter mannens ønsker (og motsatt, at jeg friserer meg etter hvordan hun ønsker at jeg skal se ut nedentil).

Endret av blured
Lenke til kommentar

Snakk om overfladiske menn. Om du elsker en kvinne, burde det ha null & nix å si om hun er barbert nedentil. Tror dere virkelig at dere selv er så perfekte?

Hadde en dame bedt meg om å stelle meg nedentil hadde jeg ikke nølt et sekund engang. I et forhold gir man og tar man, det er da virkelig ikke noe stress å stelle seg litt nedentil? Det som er overfladisk er vel heller at dere dropper en mann pga størrelsen hans.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Handler ikke om at du ber om det, men at du krever at det SKAL gjøres, ellers er det slutt. Det er jo det som er saken her. Om en kvinne dumper deg fordi snurrebassen din er for liten, så er jo det like dumt.

Lenke til kommentar

Handler ikke om at du ber om det, men at du krever at det SKAL gjøres, ellers er det slutt. Det er jo det som er saken her. Om en kvinne dumper deg fordi snurrebassen din er for liten, så er jo det like dumt.

 

Elendig sammenligning. Snurrebassen kan man ikke gjøre noe med. 5 minutter med ei toalettsaks gjør saken med en full afro. Tenker du litt videre; hvilket kvinnfolk NEKTER å klippe seg for typen dersom det er et ønske? Ikke et jeg vil være i forhold med i allefall. Så for meg løser det jo seg :D

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Nå tror jeg ikke det snakkes om litt kjønns hår generelt, men en skikkelig ustelt regnskog. Om dette piffer ned sexlivet, spesielt med tanke på oralsex, og at kvinnen av en eller annen grunn nekter å fjerne det selv om det ville resultert i et potensielt bedre sexliv så er jo det litt merkelig. Er kjønns hår så "hellig" for enkelte? Det er det vel ikke. En mann kan ikke gjøre noe med størrelsen sin, en kvinne med mye busk nedentil kan gjøre noe med det ;)

Lenke til kommentar

Kall det overfladisk om du vil. Man har seksuelle preferanser, og disse vil man søke oppfylt. For noen er dette grenselandet, for andre er det helt andre ting. Jeg for min del ville ikke hatt dette som en av mine grunner til å slå opp, selv om jeg helt klart foretrekker det enten trimmet, stylet eller barbert bort. Lite trenger det å ha med hvorvidt man elsker en kvinne å gjøre heller, så her er det noen som misforstår stort.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Hva om dama di sa at hun elsker hockeysveis. Og vil at du skal ha det, for det tenner hun på. Ville du hatt hockeysveis da? Det er jo et ønske fra henne som kan gjøre sexlivet mye bedre. Og du vil vel ikke nekte? Det er jo bare hår.

 

Ville du syntes det var greit at hun dumpet deg pga at du ikke ligner på MacGyver?

Endret av medlem-169651
Lenke til kommentar

Hva om dama di sa at hun elsker hockeysveis. Og vil at du skal ha det, for det tenner hun på. Ville du hatt hockeysveis da? Det er jo et ønske fra henne som kan gjøre sexlivet mye bedre. Og du vil vel ikke nekte? Det er jo bare hår.

 

Ville du syntes det var greit at hun dumpet deg pga at du ikke ligner på MacGyver?

Om hun hadde kjøpt en parykk så :)

Lenke til kommentar

Hva om dama di sa at hun elsker hockeysveis. Og vil at du skal ha det, for det tenner hun på. Ville du hatt hockeysveis da? Det er jo et ønske fra henne som kan gjøre sexlivet mye bedre. Og du vil vel ikke nekte? Det er jo bare hår.

 

Ville du syntes det var greit at hun dumpet deg pga at du ikke ligner på MacGyver?

Kanskje. Jeg vet ikke hvordan jeg ser ut med det.

 

Men igjen, ikke en nøyaktig sammenligning. En hockey-sveis vil jo endre utseendet mitt betraktelig, det vil ikke en lett frisering nedentil gjøre med henne. Men la oss si at jeg tente på sidecut hos damer, da ville jeg inngått kompromisset med hockey-sveis lett, mot at hun klipte seg slik jeg ønsket.

 

Derimot, elsker man kjerringa si så gjør man det meste. Kan ikke si at en hårsveis er så stor ripe ripe i lakken, og i allefall ikke når jeg vet at jeg kan komme hjem til en fint frisert mus som gjør sexlivet langt bedre, i min mening :D

Lenke til kommentar

Hva om dama di sa at hun elsker hockeysveis. Og vil at du skal ha det, for det tenner hun på. Ville du hatt hockeysveis da? Det er jo et ønske fra henne som kan gjøre sexlivet mye bedre. Og du vil vel ikke nekte? Det er jo bare hår.

 

Ville du syntes det var greit at hun dumpet deg pga at du ikke ligner på MacGyver?

 

Feil sammenligning. Håret ditt skal du gå med synlig hele dagen, til alt og alle. Nedentil er jo noe man i et forhold kun viser til sin kjære.

 

Om jeg var sammen med en som nektet å fjerne det så vet jeg ikke hva jeg ville gjort. Det måtte vært en faen så bra dame i så fall. Hvis det skjer, så får jeg håpe hun sover tungt om natta :dremel:

Endret av Feh
Lenke til kommentar

 

Hva om dama di sa at hun elsker hockeysveis. Og vil at du skal ha det, for det tenner hun på. Ville du hatt hockeysveis da? Det er jo et ønske fra henne som kan gjøre sexlivet mye bedre. Og du vil vel ikke nekte? Det er jo bare hår.

 

Ville du syntes det var greit at hun dumpet deg pga at du ikke ligner på MacGyver?

 

Håret ditt skal du gå med synlig hele dagen, til alt og alle.

 

Men det fins vel en grense hvor mye man skal bry seg om hva andre enn ens kjære syns?

 

Begynner nesten å vurdere hockey-sveis her nå. Så gærnt kan da det ikke være :D

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...