Gå til innhold

Man Utd vs QPR


Jakobk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper å få se Falcao, di Maria, Rojo, Blind og Herrera i dag! realsitisk? nei..

 

Synd med skaden til Jones, blir han frisk til kampen? viss ikkje håpar eg på Evans, om han presterar som han bør, og ikkje som han har gjort i det siste.

 

Ønsket XI:

 

DDG

 

Rafael - Jones- Rojo - Shaw

 

Herrera - Blind

 

Maria - Rooney - Januzaj

 

Falcao

 

Benk: Lindegaard; Blackett, Valencia; Fellaini, Mata; RvP, Wilson

 

Det er vel lite sannsynlig at vi får se 4-2-3-1, men viss det blir 3-5-2, så håper jeg på;

 

DDG

 

Evans - Blackett - Rojo

 

Rafael - Herrera - di Maria - Shaw

 

Rooney

 

Rvp - Falcao

 

Tenker at det ikke blir nødvendig med def. midt mot QPR. Det bør i hvertfall ikke være det.

Lenke til kommentar

Håper LvG tar til vettet og legger vekk 3-5-2 som ikke har fungert i det hele tatt, og kjører på med en skikkelig formasjon isteden. Har ikke råd til å gamble mer nå.

 

De Gea

Rafael - Blackett - Rojo - Shaw

Herrera - Blind

Di Maria - Rooney - Januzaj

Falcao

 

Taper vi denne kampen her med dette laget + Mata og RvP som innbyttere så er det faktisk bare å legge seg.

Lenke til kommentar

Håper LvG tar til vettet og legger vekk 3-5-2 som ikke har fungert i det hele tatt, og kjører på med en skikkelig formasjon isteden. Har ikke råd til å gamble mer nå.

 

De Gea

Rafael - Blackett - Rojo - Shaw

Herrera - Blind

Di Maria - Rooney - Januzaj

Falcao

 

Taper vi denne kampen her med dette laget + Mata og RvP som innbyttere så er det faktisk bare å legge seg.

 

Jeg tror at 3-5-2 kan bli en god joker, og kan bli bra når den sitter, men foreløpig; -legg den vekk, vi trenger å vinne fotballkamper.

 

Helt enig i dette laget, det er vår sterkeste starting XI slik jeg ser det.

 

Nei, det er aldri bare å legge seg for Manchester United-supportere!

 

Young er forresten skadet, så han blir ikke å se i morgen. Selv om det er tirst, så skal jeg innrømme at jeg ble litt lettet da jeg så det også... Håper han hever seg, og spiller slik han gjorde på turneen, samt at han begynner å passere folk.

Lenke til kommentar

Finnes det en app for android eller en hjemmeside(mobil vennlig) hvor man enkelt kan sette opp sine egne line-ups ala dette:

Football-tactics-and-formations-ShareMyT

 

De appene/hjemmesidene jeg finner må jeg skrive inn alle navnene på spillerne selv, er det ingen som

har feks alle spillerne i en database, så om man velger Man Utd så kommer alle spillerne automatisk

opp?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...