Gå til innhold

Man Utd vs QPR


Jakobk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tipper det blir 3-5-2 denne kampen også. Kanskje vi får se dette?

 

De Gea

Evans - Blackett - Rojo

Rafael - Herrera - Angel - Blind

Rooney

RvP - Falcao

Prøvde å ta hensyn til skader. Absolutt ikke et toppet lag. Ser skummelt ut bakover. Men med Mata og Januzaj på benken så har vi på papiret i det minste god dekning forover.

 

Helt seriøst.. Hvis ikke United vinner denne bør dere bare gi opp klubben. QPR har ikke engang Loic Remy nå lengre.. Blir det uavgjort eller tap bør hele klubben gå å skamme seg.

For en tilbakestående kommentar. Er det en som skal gå å skamme seg så er det faktisk du.

Lenke til kommentar

 

Gi opp klubben? Er det det du har tenkt å gjøre hvis Arsenal ikke vinner de neste 2-3 kampene?

 

Det er ikke vi som har handlet inn en av verdens beste spisser og kanskje verdens beste ving. Det er forventet at dere presterer med det laget dere har.

 

 

Men ting tar tid. Trodde supportere som nylig hadde ventet 8 år på et trofe visste det :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar

 

Gi opp klubben? Er det det du har tenkt å gjøre hvis Arsenal ikke vinner de neste 2-3 kampene?

 

Det er ikke vi som har handlet inn en av verdens beste spisser og kanskje verdens beste ving. Det er forventet at dere presterer med det laget dere har.

 

Så da er det bare å kutte ut klubben og slutte å være supporter?

 

Knall....

Lenke til kommentar

 

 

Gi opp klubben? Er det det du har tenkt å gjøre hvis Arsenal ikke vinner de neste 2-3 kampene?

 

Det er ikke vi som har handlet inn en av verdens beste spisser og kanskje verdens beste ving. Det er forventet at dere presterer med det laget dere har.

 

 

Men ting tar tid. Trodde supportere som nylig hadde ventet 8 år på et trofe visste det :)

 

 

Det bør ikke ta en hel sesong for å finne formen til å vinne over et lag som QPR. Å vinne ligagullet derimot, det er en helt annen sak.

Lenke til kommentar

4 kamper hel sesong.

 

Var ikke det jeg mente. Mener at United til per dags dato bør kunne valse over QPR med de spillerne de har, uansett hvor dårlig dere har gjort det hittil. Ingen forventer at dere skal vinne noe ligagull, men å vinne en kamp mot et lag som QPR som har mistet sin beste spiller bør ikke være for mye å be om. Så om dere taper denne eller får uavgjort etter å kjøpt de spillerne dere har kjøpt... Bare å kaste supporterhatten på havet da.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

 

Håper da av hele mitt hjerte at ManU går på et knusende nederlag!

 

Ikke fordi jeg misliker ManU så spesielt, men fordi jeg avskyr ManU-fansen.

Må være umulig å avsky deg..

 

Ja, det er det helt sikkert! :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...