Gå til innhold

Kamptråd - EM-kvalik 2014/15

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Muller er faen god. Klarer ikke slutte å score. Vanvittig med mål for en 24 åring som ikke en gang opprinnelig er spiss. Lurer på hva han kommer til å ende på.

Endret av Dapper Chap
Skrevet

Utrolig idiotisk gjort av Mulgrew å skyte bort ballen! Må jo skjønne at han kom til å få gult, og dermed rødt.

Kjempeimponert over skottene idag. De ga Tyskland kamp i andre omgang.

Skrevet (endret)

Vurderer å sette noen småkroner på oddsen. Ser blant annet at man får 2.90 på England (mot Sveits) på Unibet. Eller 3.10 på Sverige (mot Østerrike)

Endret av Knewt
Skrevet

Hvilke kamper skal folk se ikveld? Tror jeg starter kvelden med Russland - Liechtenstein og deretter ser Østerrike - Sverige! :D Står mellom Østerrike - Sverige eller Sveits - England... :)

Har en feeling på at Spania-kampen blir å ende med noe som 1-0 eller noe og en kjedelig kamp.

Skrevet

Vurderer å sette noen småkroner på oddsen. Ser blant annet at man får 2.90 på England (mot Sveits) på Unibet. Eller 3.10 på Sverige (mot Østerrike)

Sveits vinner tror jeg. Svak bakover i VM men Shaqiri kan skape mye trøbbel sammen med Drmic. Shaqiri hadde vel hattrick i VM. England var relativt dårlig mot Norge og er ikke overbevist over spillet dems. Selv med spillere som Rooney og Sturridge så tror jeg de blir å slite.

Gjest Slettet-PJ426FqLv6
Skrevet

Welbeck! Med leggen!

Skrevet

Mål England: DANNY WELBECK. England vinner ballen i midtbaneleddet, Rooney slår ut til Sterling, han sender den videre inn til Welbeck og Arsenal-spilleren plasserer ballen i det lengste hjørnet med leggen!

Huff og huff.. blir vanskelig å vende seg til det der..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...