Gå til innhold

Kamptråd - EM-kvalik 2014/15


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå sporer jeg litt av, men jeg er ikke enig i at landet skal kastes ut av internasjonal fotball. Det er tydelig ut fra filmene at mange av spillerne fra Serbia er opptatt av å ta vare på motstanderne når ting går galt. Det tolker jeg som at de er interessert i å spille fotball, og ikke ha trøbbel.

 

Landslaget og dermed også spillerne burde ikke bli straffet for folks idioti. Spillerne som var voldelige burde bli utestengt i lang, lang tid, men ikke resten. Nekt lagene å ha folk på tribunene, men la dem spille fotball.

 

Fotball betyr mye for folk, og de fleste av dem er ikke voldelige. Dessverre er det noen grupperinger som ødelegger (og skaper generalisering) for resten! Vi trenger et felles register som kan holde pøblene ute fra all fotball på høyt nivå. Blir man utestengt, er man utestengt fra alle stadioner. Det tror jeg er den eneste veien å gå. Kanskje vil det bli problemer med personvern i noen land, men det er en annen diskusjon.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

http://www.vg.no/sport/fotball/internasjonal-fotball/her-slaar-ivan-den-grusomme-til-igjen/a/23316223/

 

Du er bra tjukk i huet når du i en alder av 33 år faktisk reiser rundt i Europa for å lage faenskap rundt fotballkamper. Skjønner ikke hva som er feil med slike mennesker...

 

Over til noe mer positivt, så er det vel ganske sjokkerende at Nord-Irland står med full pott etter tre kamper, hvor de blant annet har slått Ungarn og Hellas på bortebane. Det er egentlig helt villt, men tendensen er jo lik i flere andre grupper. Det virker som de store landene tar det helt med ro, for de "vet" at de uansett vil komme i topp tre, og rett og slett tar litt lett på det.

 

Føler på mange måter at EM har blitt en parodi på seg selv. 16 lag var jo til og med litt i meste laget.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

"Serbia er tilkjent 3-0-seier, men må samtidig tåle bot og tre poengs trekk etter den dramatiske kampen mot Albania i EM-kvalifiseringen.

 

Serbia må videre spille sine to neste hjemmekamper i gruppe I for tomme tribuner og ilegges en bot på 100.000 euro. Det albanske fotballforbundet er bøtelagt med tilsvarende beløp, men opplyste fredag at straffen vil bli anket."

 

Deilig avgjørelse.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...