Gå til innhold

Den store iPhone 6 / Plus / 6S / 6S Plus tråden


Lami

OPPDATERT AVSTEMNING  

178 stemmer

  1. 1. Skal du ha den nye iPhone 6S eller 6S Pluss?

    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S
      50
    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S Pluss
      44
    • Kanskje etterhvert
      11
    • Nei, jeg tror jeg står over denne modellen.
      73


Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-405938

 

 

Min (5) var sånn. Fikk ikke ny og måtte betale avgiften til Eplehuset.

 

Jeg hadde min inne hos eplehuset først, de fant ikke feilen. Betalte ikke noe.

Bytta verksted, de fant feilen. Fikk ny swap

 

 

Hvilket verksted benyttet Eplehuset og hvilket verksted benyttet du etterpå?

Eplehuset bergen, deltaservice drammen fant feilen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trodde alt av Apple måtte til mCare jeg, men er en stund siden jeg har jobbet i butikk.

 

Er vel i utgangspunktet sånn viss det er utgaver som er solgt via Telenor / Telehuset / Telefast. Men er vel fristet til å eventuelt ta mine to via Deltaservice om det skulle bli enda mer krangling med Comondo / mCare. Men de kan jo nesten ikke nekte å gjøre noe med telefonen når de mottar både bildebevis og videobevis fra samme dag som jeg fikk telefonen i retur.

 

Spørs jo ikke om jeg må igjennom samme prosedyre med min søster sin telefon. For det er jo tydeligvis sånn at om standard dignosetest ikke viser utsalg så må man dokumentere feilene i huet og ræva på egenhånd.

Lenke til kommentar

Hva som er enda mer irriterende er jo at man stortsett ville kunne tatt med disse telefonene innom en Apple Store og fått de byttet på stedet. Det er nå hvertfall min erfaring når jeg har hatt problemer med iPhone og tatt de innom en Apple Store når jeg har vært i utlandet.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-405938

Fikk også beskjed om det samme.. Gjenopprettet fra iCloud så all diganostikkdata ligger på telefonen. Fjernet iCloud, Touch ID, logget ut av samtlige tjenester og fjernet samtlige apper osv..

Skal du sende inn på nytt nå?

 

Edit: ser du har sent inn på nytt.

Endret av Bruker-405938
Lenke til kommentar

Vet det var problemer med safari før forrige oppdatering, med åpning av linker og div. Men er det flere som har problemer nå på siste oppdatering, altså 9.3.1 at safari er utrolig treig på å åpne sider. Ingen forskjell på hvilke nettsteder jeg skal inn på, syns det går vesentlig lenger tid enn før. Og problemet er ikke Internettet her hjemme, har fiber med 150/150.

Lenke til kommentar

Skal ha ny telefon, enten 6 eller 6s er det så store oppgraderinger på 6s kontra 6 at det er verdt de 1500,- kronene ekstra? Har helt "normalt" mobilbruk, men bruker den til en del bilder (ikke av fotograf kvalitet, men IG, Snap, FB osv). Holder det da med 6? har hørt at 3d touchen til 6s ikke er noe å skryte av..

Lenke til kommentar

Jeg syns ikke 6s inneholdt nok nytt eller spennende i forhold til min 6, til å forsvare ett kjøp. iPhone 6 er en veldig hendig og kjapp telefon enda, og den tar gode bilder. Mer enn godt nok for bruk i sosiale medier, men hvilken oppegående telefon gjør ikke det i dag...

 

Men vil du ha det siste, og har de 1500,- ekstra for hånd...da ville jeg gått for 6s. Sånn for videresalget sin del så holder jo Apple produkter seg komisk godt i pris. Så det kan jo og være ett poeng om du går for siste skrik.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Hørte fra en selger at 6 og 6s også brukte mer mobildata fordi den hadde større skjerm og oppløsning.. Har hatt 3 gb hittil og klart meg bra da jeg ofte har tilgang på wifi, er virkelig mobildata forbruket økt såpass mye grunnet skjerm og oppløsning at jeg burde oppgradere mobilabbonomentet mitt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...