Gå til innhold

Den store iPhone 6 / Plus / 6S / 6S Plus tråden


Lami

OPPDATERT AVSTEMNING  

178 stemmer

  1. 1. Skal du ha den nye iPhone 6S eller 6S Pluss?

    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S
      50
    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S Pluss
      44
    • Kanskje etterhvert
      11
    • Nei, jeg tror jeg står over denne modellen.
      73


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Spent på åssen 4Sen min er med iOS9 (har oppdatert den), bruker den som Radioresepsjonenavspiller i senga (ja, det er det eneste jeg bruker den til).

 

...da trenger du vel egentlig ikke å oppgradere den...:-D

 

 

Nei, men har likefullt gjort det. Men når 6 blir såpass mye smoothere med iOS9, kan det jo være at 4S også blir litt mer responsiv ;-)

Endret av buffest
Lenke til kommentar

Liker iOS 9 ved første blikk, selv om oppgraderingen ikke er altfor nye å skryte av. Liker godt batterispare-funksjonen, og Notes.app begynner å være ganske grei å bruke (vel og merke på overtid). Liker også veldig godt den lille tilbakeknappen når du åpner en app fra en annen app -- den er konge.

 

Takler ikke at tastaturet skal ha små og store bokstaver. De beveger seg altfor mye når man bytter mellom små og store.

 

Ser ikke helt hvorfor dette er iOS 9 og ikke 8.5. Det virker ikke å være så mye nytt.

Lenke til kommentar

Liker iOS 9 ved første blikk, selv om oppgraderingen ikke er altfor nye å skryte av. Liker godt batterispare-funksjonen, og Notes.app begynner å være ganske grei å bruke (vel og merke på overtid). Liker også veldig godt den lille tilbakeknappen når du åpner en app fra en annen app -- den er konge.

 

Takler ikke at tastaturet skal ha små og store bokstaver. De beveger seg altfor mye når man bytter mellom små og store.

 

Ser ikke helt hvorfor dette er iOS 9 og ikke 8.5. Det virker ikke å være så mye nytt.

 

Har ikke Apple sagt det i et års tid? At iOS9 ikke skal være mye nytt, men stabilitet, hastighet etc.?

Lenke til kommentar

Mulig dette spørsmålet er på feil sted. Men; Når jeg blar i kontakter finner jeg flere som jeg ikke har lagret selv. Enkelte navn står kun med e-postadresse. Mistenkter at dette er facebook-kontakter som på en eller annen måte har blitt kopiert over.

 

Enten via facebookappen i telefonen eller Google-kontakter.

 

Hvordan får jeg fjernet disse?

 

Edit: jeg fikk til det selv. Problem løst.

Endret av OscarMike1
Lenke til kommentar

Oppgradert både iPhone og iPad, men har bare fått noe timer å teste.

 

Ja, nytt tastatur og noen nye menyer her og der som er fine. Men Siri!!! Wow, imponerende!!!

 

SplitScreen er virkelig bra på iPad.

 

Resten får jeg vel kikket på de nærmeste ukene...

 

Men for meg er de viktigste oppgraderingene de tingene jeg ikke ser, altså alt som skjer under skallet. Det får jeg ikke se effekten av før det har gått en stund. Ser også ut til at det er en del funksjoner som først fungerer fullstendig når OSx El Capitan kommer. Som for eksempel Notater, som jeg vurderer å kaste ut Evernote for...vi får se...

Endret av rogkas
Lenke til kommentar

 

Takler ikke at tastaturet skal ha små og store bokstaver. De beveger seg altfor mye når man bytter mellom små og store.

Hehe morsomt å se hvor forskjellige folk er. Du hater den funksjonen jeg likte best :)

Du kan skru den av på instillingene.

 

 

Jeg er heller ikke overbegeistret for at tastene skifter mellom store og små bokstaver, men jeg skal la den stå på en stund. Mye mulig jeg venner meg til det. Gjør jeg ikke det, så er det som du sier bare å skru den av...:-)

Lenke til kommentar

 

 

Takler ikke at tastaturet skal ha små og store bokstaver. De beveger seg altfor mye når man bytter mellom små og store.

 

Hehe morsomt å se hvor forskjellige folk er. Du hater den funksjonen jeg likte best :)

Du kan skru den av på instillingene.

 

Jeg er heller ikke overbegeistret for at tastene skifter mellom store og små bokstaver, men jeg skal la den stå på en stund. Mye mulig jeg venner meg til det. Gjør jeg ikke det, så er det som du sier bare å skru den av...:-)

Jeg har savnet det og ikke forstått hvorfor dette ikke har kommet tidligere.

Et must ved innskriving komplekse passord synes jeg , hvor karakterer maskeres å vite hva du skriver. Som også nevnes her i forbindelse med http://www.appleiphoneschool.com/2011/02/17/showcase-uppercase-and-lowercase-characters-on-keyboard/

Jailbreak hack fra flere år tilbake.

Lenke til kommentar

 

 

 

Takler ikke at tastaturet skal ha små og store bokstaver. De beveger seg altfor mye når man bytter mellom små og store.

Hehe morsomt å se hvor forskjellige folk er. Du hater den funksjonen jeg likte best :)

Du kan skru den av på instillingene.

 

Jeg er heller ikke overbegeistret for at tastene skifter mellom store og små bokstaver, men jeg skal la den stå på en stund. Mye mulig jeg venner meg til det. Gjør jeg ikke det, så er det som du sier bare å skru den av...:-)

Jeg har savnet det og ikke forstått hvorfor dette ikke har kommet tidligere.

Et must ved innskriving komplekse passord synes jeg , hvor karakterer maskeres å vite hva du skriver. Som også nevnes her i forbindelse med http://www.appleiphoneschool.com/2011/02/17/showcase-uppercase-and-lowercase-characters-on-keyboard/

Jailbreak hack fra flere år tilbake.

 

 

...og derfor er det jo fint at man kan velge å ha denne innstillingen slik man selv syns passer best...:-)

Lenke til kommentar

Ser ikke helt hvorfor dette er iOS 9 og ikke 8.5. Det virker ikke å være så mye nytt.

 

Du har et poeng!

Riktignok har Apple sagt at iOS 9 skule være ytelsesforbedringer og slikt, og ikke et helt nytt utseende.

Men nettopp derfor burde jo de spart 9-tallet til en slik totalrevisjon av OS'et!

Denne flikkingen og finpussingen burde faktisk hete iOS 8.5  :)

Lenke til kommentar

 

Takler ikke at tastaturet skal ha små og store bokstaver. De beveger seg altfor mye når man bytter mellom små og store.

 

Hehe morsomt å se hvor forskjellige folk er. Du hater den funksjonen jeg likte best :)

Du kan skru den av på instillingene.

Ikke sant! Den ble deaktivert etter et par timer, det var plenty nok med tid til at jeg skjønte at denne ikke var noe for meg. Forøvrig fint at Apple ihvertfall her har gitt folk valget.

 

Noen som vet om det finnes løse rykter eller mer konkrete planer om å kunne tilpasse det lille kontrollpanelet du sveiper opp? Jeg skulle så gjerne hatt batteriets spareblussmodus der, og kunne godt tenke meg et par andre innstillinger også. Har et lite håp om at det blir mulig å tilpasse litt mer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...