Gå til innhold

Den store iPhone 6 / Plus / 6S / 6S Plus tråden


Lami

OPPDATERT AVSTEMNING  

178 stemmer

  1. 1. Skal du ha den nye iPhone 6S eller 6S Pluss?

    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S
      50
    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S Pluss
      44
    • Kanskje etterhvert
      11
    • Nei, jeg tror jeg står over denne modellen.
      73


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke mye snapchat/facebook og dårlig dekningsforhold da vel ? :p

Snapchat står på, men brukes lite. Jeg tilhører nok ikke den generasjonen, men nysgjerrigheten gjør at jeg lager meg en konto på mye av de tjenestene som dukker opp.

 

Facebook er mye mer i bruk.

 

Dekningen er helt fin.

 

Jeg har skrudd av 4G og gått ned på 3G. Bruker ikke blåtann lenger, så den står av. Har ikke på noe deksel, noe et hobbyprosjekt jeg fant på har gitt gode resultater på strømforbruket.

 

Poenget er at på samme måte som du opplever, så må Apple ha gjort noe med strømstyringen i iOS 9.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har hvert ute av iphone kjøret en stund nå. elelr det vil si jeg har ikke følgt med på de nye modellene. Bruker fremdeles 4S og den funker da egentlig greit borsett fra at appene blir mere og mere beregnet for nyere versjoner samt dårlig lyd under samtaler :/

Så tenke jeg skulle skaffe ny, men er usikker på om det skal bli 6 eller 6s.
Er det nye med 6S virkelig verdt de ekstra tusenlappene i forhold til brukt 6er?
Vil dere tru at brukt prisene på 6 dropper noe når 6S begynner å bli solgt her til lands?

Lenke til kommentar

Har hvert ute av iphone kjøret en stund nå. elelr det vil si jeg har ikke følgt med på de nye modellene. Bruker fremdeles 4S og den funker da egentlig greit borsett fra at appene blir mere og mere beregnet for nyere versjoner samt dårlig lyd under samtaler :/

Så tenke jeg skulle skaffe ny, men er usikker på om det skal bli 6 eller 6s.

Er det nye med 6S virkelig verdt de ekstra tusenlappene i forhold til brukt 6er?

Vil dere tru at brukt prisene på 6 dropper noe når 6S begynner å bli solgt her til lands?

Om det er verdt det, kan vel egentlig bare du selv bestemme deg for. Nye produkter vil alltid ha den nyeste teknologien og dermed potensielt bedre på de fleste måter. Det er ikke rare prisforskjellen mellom en ny iPhone 6s og en brukt iPhone 6. Jeg tror jeg vil anbefale deg å kjøpe ny 6s.

Lenke til kommentar

Siri på norsk får terningkast 1. Snakk om å ligge lysår bak Google

Siri er et nytt bekjentskap for meg, men jeg er mektig imponert. Hun fungerer helt strålende for meg.

Hva Google har vet jeg ikke noe om. Men siden du sier det du sier, så har de helt sikkert noe som er bra...:-)

 

Så siden terningkast er din greie: Siri får terningkast 6.

Endret av rogkas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...