Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 4 og Note Edge - Diskusjon


Slai

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjenner jeg er mycket skeptisk til Gear VR nå, fikk nettopp min Colorcross i posten:

sku_336607_1.jpg

Gode filmer, i høy HD kvalitet gir ala youtube 360p kvalitet, mangler mye på innlevelsen her gitt, selv med Note 4 sin QHD skjerm. 3D klipp i 1140p på youtube ser langt i fra noe vakkert ut kan man si.

 

Mulig Gear VR og Oculus ser noe bedre ut, vi snakker jo en litt annen prisklasse, men om det er mye bedre er jeg nå ikke sikker på.

 

Er første gangen jeg prøvde noe VR briller, så jeg har ingen referanse opplevelser fra eks Oculus DK versjoner.

 

Edit:men skal prøve å legge inn et skikkelig 4K klipp fra pc senere å sjekke hvordan det blir.

Endret av Bendorama
Lenke til kommentar

da røyk iPhone 6 plus ( solgt) til fordel for Edge, det var vondt å kvitte seg med iphonen, jeg er rimelig sikker på at valget ikke var riktig, men jeg kunne ikke sitte på begge 2 og siden jeg tilfeldigvis fikk Edgen i hendene så ble utgangspunktet slik at iphonen måtte bort....

Men får håpe Samsung denne gang kan gi en positiv opplevelse ( selvsagt røyk plasten av et bakdeksel i bosset da det heldigvis fulgte med et skinn etui med egen bunn)

Lenke til kommentar

Jeg har N910fxxu1anj4 , ingen updates fortsatt ...

Den eneste virkelig merkbare forskjellen er tiden det tar fra å trykke på et tatt bilde i kamera-appen, til bildet faktisk lastest i Gallery. Dette kunne ta noen lange sekunder før, nå går det fortere (ikke instant, men akseptabelt, muligens i underkant av 1s). Mulig det er raskere på recent apps-knappen også, men det skal jeg ikke si for sikkert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...