Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 4 og Note Edge - Diskusjon


Slai

Anbefalte innlegg

 

 

  • 8.323,- kr hos telenor. Ran! personelig syns jeg den ser stygg ut, da den ikke er asymmetrisk.

 

Du får jo kun kjøpt denne telefonen med Telenor abonnement. Pris er vel 2800.- for telefonen med telenor L. Mener telefonen da kommer deg på 6400.- Det er vel ikke så hallgæærnt, hvis man allikevel skal ha Telenor L som koster 400 i måneden.

 

Kjøpte Edge uten abb på Telenor jessheim for 7599kr.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

@Maurits91:

Jeg har også opplevd å miste signal med Note 4. Det har skjedd to ganger. Måtte restarte telefonen for å kunne ringe. På jobb har vi rævva dekning, og i begge tilfeller skjedde signaltapet etter at jeg hadde vært på jobb. Telefonen klarte sikkert ikke å koble seg opp på nettet etter at signalet hadde vært borte. Jeg bruker Telenor.

Lenke til kommentar

lenge siden vi har sett no updates til n4.. Liker ikke at vi må vente

Litt lei av å vente selv,skrev jo for noen sider siden at blant annet Tyskland og mange andre land har fått en oppdatering til note 4 i november med div forbedringer og mulighet til å laste ned gear vr app / oculus app.

 

Søker nesten hver dag med mobilen og kies, ingen lykke enda.

Endret av Bendorama
Lenke til kommentar

 

lenge siden vi har sett no updates til n4.. Liker ikke at vi må vente

Litt lei av å vente selv,skrev jo for noen sider siden at blant annet Tyskland og mange andre land har fått en oppdatering til note 4 i november med div forbedringer og mulighet til å laste ned gear vr app / oculus app.

 

Søker nesten hver dag med mobilen og kies, ingen lykke enda.

Av mange grunner til at jeg ikke vil ha Android så er dette kanskje hovedgrunnen. Jeg har lest masse og sett mange videoer av Note4 og den frister jo litt, men jeg vet hvor irriterende det er for min del når en ny versjon av Android kommer og det tar år og dag før det kommer til min modell..

 

Heldigvis husker jeg det enda fra mine siste Androids så har ikke bestilt enda :-P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...