Gå til innhold

Den store Nexus 6-tråden


  

116 stemmer

  1. 1. Har du kjøpt Nexus 6?

    • Ja
      46
    • Nei
      40


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når noen ringer meg og jeg sier hallo med en gang, hører ikke folk det. Jeg må jenta det etter ei lita stund før de hører det. Andre som har merket det?

 

Samme her, litt irriterende, men har begynt med å vente litt før jeg sier hallo, så går det nokså greit.

Er dette også et problem på 5.1.1? Har akkurat fått installert 5.1.1, så jeg vet ikke om det fremdeles er et problem.

Merkelig med dette Wifi problemet du har, selv fungerer skifte mellom wifi fint for meg på jobben, men så skal også sies at skifte mellom de 2 nettene vi har ikke skjer ofte, da jeg som regel klarer å holde meg innenfor det ene nettet.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Prisen har visst blitt satt opp igjen..

 

Update: It seems Google made a mistake and never intended such a significant price drop on the Nexus 6! A spokesmen said they only meant to drop the price by £80 (which is still a fairly significant saving) but a “technical” error lead to a much larger discount of £175. Those who were lucky enough to have ordered at that previous price already will get to keep their deal but the price has now been fixed for future orders and will cost £399 for the 32GB version and £479 for the 64GB model.

Endret av Nystad97
Lenke til kommentar

Hallais! Nylig kjøpt meg min 4 nexus telefon i rekken, Nexus 6 og strålende fornøyd! Som alltid med Nexus  :w00t:

MEN jeg har et lite bug problem som jeg lurer på om andre der ute opplever og eventuelt har en løsning. Ofte hvis jeg lar mobilen ligge med skjermen på på eks. startskjermen, så slår den seg ikke av. Jeg må manuelt trykke på av knappen for at skjermen skal slukne. Har satt timeren på 30 sek men den forblir påslått i det uendelige, og bruker strøm.

 

Har noen forslag?  :hmm:

Lenke til kommentar

Noen som har erfaring med skifte av skjerm på Nexus 6? Jeg var så uheldig at min gikk i grusen, og skjermen sprakk. 

 

Ser det selges bytte-glass til 60 kroner på ebay, men det krever spesialutstyr for å skifte med et godt resultat. LCD og digitizer er limt til glasset, men da koster det fort 2000 for bytte-deler.

Lenke til kommentar

Noen som har erfaring med skifte av skjerm på Nexus 6? Jeg var så uheldig at min gikk i grusen, og skjermen sprakk. 

 

Ser det selges bytte-glass til 60 kroner på ebay, men det krever spesialutstyr for å skifte med et godt resultat. LCD og digitizer er limt til glasset, men da koster det fort 2000 for bytte-deler.

Akkurat gjort et forsøk på å bytte skjerm. Det ligger MYE lim på baksiden og holder fast bakdekslet så det må varmes opp godt og du trenger ordentlig utstyr i forkant. Gitarplekter er IKKE nok for å gjøre jobben for å si det slik.

 

Kablene er ganske teit, første kabelen som skulle ut klarte jeg å ødelegge, toppen av den første kabelen sprakk unna..resten var egentlig litt enklere skuring da kablene er større å hanskes med men ikke i NÆRHETEN av så enkel som å bytte skjem på Nexus 5.

 

 

Mitt bytte gikk ikke, trolig strømkableen som jeg ødela og du kan kanskje trege et forstørrelsesglass hvis du har store klumpete hender som jeg har.

Lenke til kommentar

Generelt er jeg ikke så fornøyd med Nexus 6, utelukkende pga størrelsen. Jeg syns 5-5,2" er helt riktig størrelse for meg, og det viste seg at nærmere 6" ble litt voldsomt. "Krever" at jeg kan komfortabelt bruke en telefon med 1 hånd, selv når jeg går ute eller har litt kalde hender.. Sånn det er nå kan jeg bruke den med en hånd inne, men grepet er så dårlig at jeg er redd for å gjøre det samme ute f.eks.

Lenke til kommentar

Generelt er jeg ikke så fornøyd med Nexus 6, utelukkende pga størrelsen. Jeg syns 5-5,2" er helt riktig størrelse for meg, og det viste seg at nærmere 6" ble litt voldsomt. "Krever" at jeg kan komfortabelt bruke en telefon med 1 hånd, selv når jeg går ute eller har litt kalde hender.. Sånn det er nå kan jeg bruke den med en hånd inne, men grepet er så dårlig at jeg er redd for å gjøre det samme ute f.eks.

Samme opplevelse her. Jeg elsker Nexus 6 80% av tiden, men jeg opplever regelmessig at den rett og slett er for stor. Eksempelvis når jeg har den i lommen på enkelte olabukser og jeg føler jeg moser telefonen bare jeg setter eller bøyer meg :)

 

Hadde den vært en halv tommer mindre hadde den vært perfekt! Det er egentlig tull å ha noe annet enn Nexus-telefoner imo, så la oss håpe neste Nexus-telefon er litt mindre i fysisk størrelse :)

Lenke til kommentar

Hallais! Nylig kjøpt meg min 4 nexus telefon i rekken, Nexus 6 og strålende fornøyd! Som alltid med Nexus  :w00t:

MEN jeg har et lite bug problem som jeg lurer på om andre der ute opplever og eventuelt har en løsning. Ofte hvis jeg lar mobilen ligge med skjermen på på eks. startskjermen, så slår den seg ikke av. Jeg må manuelt trykke på av knappen for at skjermen skal slukne. Har satt timeren på 30 sek men den forblir påslått i det uendelige, og bruker strøm.

 

Har noen forslag?  :hmm:

 

Prøv å skru av "ambient display" under display settings. Hadde litt tull med dette selv med stock rom.

Kjører nå chroma rom og har ikke noe problemer med dette (men nå har ikke jeg ambient display på heller).

 

--

Syns nexus 6 nesten er perfekt jeg. Kan fint bruke den med 1 hånd og har kun problemer med 1 olabukse som har teite lommer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...