Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gutter må være trente, men jenter kan være chubby :/ (Tent spørsmål)


Fjell

Anbefalte innlegg

Er ikke det litt forskjellsbehandling :p Eller er det selvbilde problemer man vil unngå. Eller er det fordi gutter bare ikke bryr seg så mye. Jeg vil si slim og smooth gjør susen uansett.

 

Men hva foretrekker du sånn sett :) Men så er det vel mest viktig å like personen man er sammen med. Men tingen er, at når jeg ser på nettet, så lurer jeg på hvorfor noen sier "Jeg liker chubby jenter", liksom der mister jeg litt forståelsen. Blir man tent om noen er litt mer feit :/ Sier ikke dette bare for å være ekkel for folk som er det. Men det blir som å like litt sur mat over friskere mat.

 

Men antar vel at folk har forskjellige smak. Så er vel sikkert jeg som tenker opp ned på ting :p

 

flat-stomach.jpg

Endret av Fjell
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-182691

Folk sier vel at de liker litt chubby, fordi det er de jentene de får?

 

Nuvel geir, nå er vi inne på et stort helsespørsmål. Jeg vil si at de jentene som ikke er chubby er friskere objektivt helsemessig, og dermed subjektivt synsmessig. Mens jeg har inntrykket av mange tror at det er sunt med litt fett på kroppen, og de vil da foretrekke dette, har jeg rett?

Endret av Bruker-182691
Lenke til kommentar

Er vi blitt så politisk korrekte at vi steiler over at noen gutter liker småfeite jenter mens vi ikke har problemer med å forstå at andre gutter foretrekker en hard kuk i ræva? Eller er det slik at homoseksuelle blir dette fordi de ikke får seg jenter?

 

Jeg liker ikke kokt torsk. Hva feiler det folk som liker kokt torsk? Spiser de dette bare fordi de ikke vet hvordan de skal skaffe annen mat?

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Folk er forskjellig, og folk liker forskjellige ting, heldigvis.

Det er jeg helt enig i. Ville vært kjedelig om alle likte det samme. Så det gjør verden litt interesang på den måten :)

Det der er forbi både chubby og feit og over på i kategorien fedme/skikkelig-feit.

Tror det bare er noen som er født med slikt. Eller av andre grunner. Tror ikke det alltid har med vekt å gjøre.

Endret av Fjell
Lenke til kommentar

 

Tror det bare er noen som er født med slikt. Eller av andre grunner. Tror ikke det alltid har med vekt å gjøre. Men skal egentlig ikke være så hårsår på alt :p

 

Selvfølgelig finnes det folk som er født med mindre estetiske/flatere bakpartier (masse faktorer som f. eks. andre muskelfester/former på muskler, lengde på ledd ++++ ) enn andre men fedme er 99.99% av tilfeller tjukkingenes egen feil.

 

 

Er så bastant at jeg kommer med den påstanden at flesteparten av jenter kan gjennom trening kosthold seg fram til ett primer4-godkjent bakparti!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Er så bastant at jeg kommer med den påstanden at flesteparten av jenter kan gjennom trening kosthold seg fram til ett primer4-godkjent bakparti!

 

 

Det har du nok rett i. Men chubby har som oftest en sånn fet ræv som er litt fleskete. Ikke som denne jeg viste i bildet, men nesten slik.

 

Utifra noen chubby jenter jeg har sett så er ræva litt merkelig, som om man graver seg inni en kropp. Bare forstår ikke hvorfor folk synes "Wow dette er flott". Sier ikke dette for å lage dårlig selvbilde eller for å deteste jenter som er slik. Men bare utifra smak messige grunner. Men kanskje jeg kan forveksle noen ganger fet og chubby. Men tror det kan smelte litt sammen. Men egentlig så spiller det ikke rolle om man er sammen med en som er det. Poenget er smak messige grunner. Som å reagere på hvorfor noen liker romantisk komedie ovenfor action og komedie. Men man kan respektere om noen liker sånn jalla ting :p

 

Så håper jeg ikke har fornærmet folk generelt sett.

Endret av Fjell
Lenke til kommentar

Nuvel geir, nå er vi inne på et stort helsespørsmål. Jeg vil si at de jentene som ikke er chubby er friskere objektivt helsemessig, og dermed subjektivt synsmessig. Mens jeg har inntrykket av mange tror at det er sunt med litt fett på kroppen, og de vil da foretrekke dette, har jeg rett?

 

Jeg er uenig, rett og slett. Dagens slankhets-idealer er usunne. Jenter sulter seg til idealformene. De trener ikke, da får de muskler og det er visstnok heller ikke pent. (Jeg er uenig i det også, jeg synes en veltrent og muskuløs kvinnekropp er pent.)

 

Det er problemet. Det er et stort spenn mellom helseskadelig tynn og helseskadelig fet, men dagens idealer ligger faretruende nær det førstnevnte. En jente kan utmerket godt være "chubby" og sunn og frisk.

 

Er så bastant at jeg kommer med den påstanden at flesteparten av jenter kan gjennom trening kosthold seg fram til ett primer4-godkjent bakparti!

 

Nå er det - heldigvis for både gutter og jenter flest - ikke du som skal godkjenne dem...

 

Geir :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

Jeg tror dermed det motsatte, at det er sunnere å være litt for tynn enn litt for fet. Hverken jeg eller du har vist noe fakta som sier det ene eller andre, så da bunner dette også i grunn ned til hva en tror og dermed foretrekker.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...