Daniel Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJeg får en gratis mobil! TElenor vil at jeg skal være med å teste det nye 3G nettet og gir meg derfor gratis en 6630!(verdi over 6tusen!). Alt dette uten at jeg har gjort noe for å fortjene det! Bare fikk en telefon fra de i dag. Nå BØR du utnytte funksjonene den har. Hvis du ikke gjør det, skal jeg personlig vri hodet ditt rundt såååå mange ganger...
ehs5 Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 (endret) WEEJeg får en gratis mobil! TElenor vil at jeg skal være med å teste det nye 3G nettet og gir meg derfor gratis en 6630!(verdi over 6tusen!). Alt dette uten at jeg har gjort noe for å fortjene det! Bare fikk en telefon fra de i dag. EDIT: moderert "Weeingen" fra 60 til 3 tegn Jobber du ikke for telenor, eller kjenner du noen som gjør det eller lignende? Ikke gjort en drit? Endret 7. desember 2004 av ehs5
~Alex~ Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 WEEJeg får en gratis mobil! TElenor vil at jeg skal være med å teste det nye 3G nettet og gir meg derfor gratis en 6630!(verdi over 6tusen!). Alt dette uten at jeg har gjort noe for å fortjene det! Bare fikk en telefon fra de i dag. Nå BØR du utnytte funksjonene den har. Hvis du ikke gjør det, skal jeg personlig vri hodet ditt rundt såååå mange ganger... Jeg ble valgt ut fordi jeg vistnok bruker en del av tjenstene til den mobilen jeg har nå tror jeg(k700i, får den nye telefonen til neste uke i posten). Så jeg kommer nok til å bruke det meste den har, men jeg kjenner ingen som har 3G mobil så jeg kan ha mobilvideo samtale med. Ellers kommer vel jeg til å hjelpe Telenor med å teste nettet Tror jeg aldri har hatt så flaks i mitt korte liv. Pleier ikke å skje meg.
~Alex~ Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Jobber du ikke for telenor, elker kjenner du noen som gjør det eller lignende? Ikke gjort en drit? Nei jeg fikk en telefon fra de utenvidere, men jeg bruker en del Wap så jeg tror det har noe med det å gjøre, men forstår det ikke helt selv. Sikkelig flaks.
ehs5 Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Jobber du ikke for telenor, elker kjenner du noen som gjør det eller lignende? Ikke gjort en drit? Nei jeg fikk en telefon fra de utenvidere, men jeg bruker en del Wap så jeg tror det har noe med det å gjøre, men forstår det ikke helt selv. Sikkelig flaks. *sette på wap og aldri skru det av igjen*
darkness| Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Jeg ble valgt ut fordi jeg vistnok bruker en del av tjenstene til den mobilen jeg har nå tror jeg(k700i, får den nye telefonen til neste uke i posten). Så jeg kommer nok til å bruke det meste den har, men jeg kjenner ingen som har 3G mobil så jeg kan ha mobilvideo samtale med. Ellers kommer vel jeg til å hjelpe Telenor med å teste nettet Tror jeg aldri har hatt så flaks i mitt korte liv. Pleier ikke å skje meg. Jeg vet om en til som har fått samme tilbud. Du kan jo ringe han og så kan dere ha sånn 3g-fest
Jeg_ruler Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Heldige f*** Ikke stygt ment... Utnytt funksjonene
Daniel Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Utnytt funksjonene For hvis ikke kommer jeg og vrir hodet ditt rundt.
SkyMarshall Arts Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Jeg on the the other hand, skal utnytte funksjonene man finner i Zalo Antibakteriell - og vakse opp det hælvette av en stabel som rager over meg på kjøkkenet. Wish me løkk ...
Bruker-33331 Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Utnytt funksjonene For hvis ikke kommer jeg og vrir hodet ditt rundt. ~Alex~: hvis ikke du utnytter alle funskjonene.... så jeg kommer til og partere deg og fryse deg ned, så har jeg middag i en måned
Dingot0m Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Det er den miksen som brukes i Matrix. "Kjøp" også Chateau av samme artist, Rob D Sangen er rippet fra Matrix-albumet ihvertfall, så da er det jo mulig at det er den.
SkyMarshall Arts Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Zalo er ut. Sunlight er tingen! Jeg er ikke så oppdatert på den fronten
b-real Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Noen er heldig ja. Jeg må ha meg ny mobil til jul...jeg må ha...mangler knapper og den begynner å slå seg av av seg selv... Jaja, vi får se hva som skjer. Uansett, nå skal jeg på dass og drite for jeg orker fan ikke å drite på BC'en...DET utgår som fan
darkness| Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Zalo er ut. Sunlight er tingen! Jeg er ikke så oppdatert på den fronten Da er det jammen meg på tide du blir det!
~Alex~ Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 (endret) Skal poste bilde av meg og mobilen her etterhvert, bilde fra bryluppet, bryllupsnatta,bryllupsreisen og første gang jeg finner henne med noen andres skinte fingere allover... Dere får være med på reisen her er litt om moben *skryte skryte* http://www.msn.no/computing/article/ Endret 7. desember 2004 av ~Alex~
x871kx6167ss7 Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 det er jammen vanskligere enn jeg trodde å skrive sånn med m0ng0 tastatur! Jeg synes det er lett, jeg! Var kanskje litt uvant i begynnelsen, men det går fort over....
SkyMarshall Arts Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 (endret) Da er det jammen meg på tide du blir det! Jeg har alltids dama... *blåse seg opp* Endret 7. desember 2004 av SkyMarshall
Anbefalte innlegg