Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Skrevet

Yeah...artig kveld der man mimmrer om gamle fester og ler seg i hjel av episoder som resulterer i at jeg drar til dama og får en taxi sum på 250kr..

Dog, et sekund med henne er verdt den summen.

Kald pizza var fan så godt.

Skal ta meg en røyk nå og så skal jeg legge meg. Morgen er det millitæret again. Koselig. Rett og slett..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha det bra B|Real *vinketil*

Når kommer du hjem neste gang?

Er så fint når man er med noe som man føler at et eneste sekund med de er verdt så utrolig mye.. :)

Skrevet
Ha det bra B|Real *vinketil*

Når kommer du hjem neste gang?

Er så fint når man er med noe som man føler at et eneste sekund med de er verdt så utrolig mye.. :)

Hvis jeg får lønning til neste helg så kommer jeg hjem neste helg også.

Har muligheten, men det kommer an på om jeg får lønning.Tok ut mine siste kroner i dag :(

Natt people..

Skrevet

Natta B|Real :D cya next weekend(maybe) kos deg i mil.no

nå er det å få seg en fyllenattablund, og se frem til peppes som er åpent i morgen.. dritt å ringe dem nå å høre at kundesenteret er stengt :p

Skrevet

Da er jeg oppe igjen, synes dette var ganske lenge å sove på et hardt gulv, uten liggeunderlag. FAEN, noen stjal liggeunderlaget, egentlig en pute til en solseng, i fargen rødrosa, og med bilde av en stor rose på :roll:

Skjønner ikke at folk stjeler sånn, hvis det ikke var min ville jeg ikke hatt den om jeg hadde fått den engang.

Skrevet

*Synge nattasang til SnowDOG_*

I dag blir en kjekk dag. Får mest sansynlig lønn for en haug med timers arbeid, mens jeg egentlig bare jobber ca. 30 minutter.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...