Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Menn: Hvor ofte tar dere kontakt med jenter?


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Får ofte høre at jeg kan være ganske "masete", når det kommer til det å ta kontakt med jenter som jeg er keen på (da sjerne på SMS, facebook chat osv).

 

Et eksempel kan være at jeg skriver til jenta jeg har crush på i rundt 11-12 tida på formiddagen... Får ikke noe svar, og skriver noe nytt i 4-5 tida. Får ikke noe svar, og sender for høffelighetens skyld en "natta" melding gjerne i 11-12 tida på kvelden.....

 

Når dette gjenntar seg over en lengre periode ser man jo raskt hvordan balansegangen i antall meldinger frem og tilbake bilr.

 

Hva er vanlig for dere andre gutter, når dere har crush på ei jente?

 

Kan dere sende en melding om morgenen, og gi faen i å sende flere meldinger dersom dere ikke får svar?

 

Og hva gjor dere neste dag om det fremdeles ikke er livstegn?

 

Er det bare jeg som har denne teite greia, at jeg ikke klarer å gi faen i om jeg blir svart eller ikke??

 

Takke for seriøse svar

 

hilsen Frustrert!

 

 



Anonymous poster hash: 355d2...bd5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du sender mer enn én melding uten å få svar på lang tid, eller bare et halvhjertet svar, betyr det ofte at hun ikke er interessert i å prate. Da er det antakelig ingenting du kan legge til som plutselig vil få opp interessen hennes. Tvert imot kan det gi henne mindre lyst til å svare deg når du maser. Det er så klart kjipt å ikke få svar når du ikke skjønner hvorfor hun kan ha mistet interessen, men du må bare være tåmodig og håpe at hun svarer igjen på eget initiativ og eventuelt gå videre hvis ikke du hører noe mer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvis du ikke får svar og sender to meldinger til på samme dag, fremdeles uten respons, så fremstår du bare som - unnskyld uttrykket - jævlig desperat, noe som neppe fremmer lysten til å svare.

 

Hvis det er laber respons, vent 2-3 dager før du prøver på nytt. Hvis du fremdeles ikke får noe svar, vurder hvor interessert du egentlig er i noen som gir såpass faen i deg at de ikke engang kan ofre to minutter på å svare, og send eventuelt en tredje melding etter en ukes tid. Får du fremdeles ikke noe svar så er hun mest sannsynlig ikke interessert, og venter bare på at du skal ta hintet og/eller gi opp.

 

Om du får svar eller ikke avhenger også av hva du skriver, og ting som "Hei, skjer'a?" eller spørsmål som kan besvares med ja, nei eller enkeltord gjør bare at du risikerer å havne i dølling-båsen sammen med de fjakstenhundreogørti andre som har skrevet akkurat det samme.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvis du ikke får svar og sender to meldinger til på samme dag, fremdeles uten respons, så fremstår du bare som - unnskyld uttrykket - jævlig desperat, noe som neppe fremmer lysten til å svare.

 

Hvis det er laber respons, vent 2-3 dager før du prøver på nytt. Hvis du fremdeles ikke får noe svar, vurder hvor interessert du egentlig er i noen som gir såpass faen i deg at de ikke engang kan ofre to minutter på å svare, og send eventuelt en tredje melding etter en ukes tid. Får du fremdeles ikke noe svar så er hun mest sannsynlig ikke interessert, og venter bare på at du skal ta hintet og/eller gi opp.

 

Om du får svar eller ikke avhenger også av hva du skriver, og ting som "Hei, skjer'a?" eller spørsmål som kan besvares med ja, nei eller enkeltord gjør bare at du risikerer å havne i dølling-båsen sammen med de fjakstenhundreogørti andre som har skrevet akkurat det samme.

 

Poenget med dette tråden var ikke om jeg er desperat eller ikke.... Eller om hun er interessert eller ikke.

 

Poenget var hva dere andre gjør (ikke gjør) når dere kontakter the chrush...

 

TS.

 

Anonymous poster hash: 355d2...bd5

Lenke til kommentar

Jeg ringer eller skriver en smart og artig melding som jeg nesten kan være sikker på at ingen har skrevet til henne før. Og så prøver jeg å øke hennes psykologiske forpliktelse ved å få henne til å engasjere seg litt mer enn jenter vanligvis må gjøre.

 

Hvor ofte jeg tar kontakt varierer, men ikke oftere enn jeg kan forvente å få svar. Hvis samtaleflyten er god og vi begge har tid, kan det jevnlig gå meldinger fram og tilbake i mange timer, men hvis hun sier at hun er opptatt eller jeg får inntrykk av at samtalen ikke får så mye oppmerksomhet lenger fordi hun bruker lang tid på å svare eller skriver korte og kjedelige meldinger, avslutter jeg raskt. Da er det bedre å prøve igjen en dag senere enn at samtalen dør ut av seg selv og samtidig dreper interessen hennes fulllstendig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har en slik fyr som stadig kontakter meg på face, og når jeg ikke svarer så skriver han mer. Når jeg først omsider svarer, og det er kort og uinteressert, så tar han ingen hint. Kort sagt er dette gutter jeg da i utgangspunktet ikke er videre interessert i, som jeg i hvert fall ikke er interessert i etter slik masing.

Så vent på svar, og vurder ut fra hvordan du blir svart hvor vidt det er interesse eller ikke. Får du ikke svar, så gi faen.

Lenke til kommentar

Om jeg sender melding til ei jente jeg er interessert i og hun ikke svarer, så sender jeg kanskje 1 melding til senere, men svarer hun ikke på den heller så tar jeg poenget og lar hun være i fred.

 

Om dama ikke svarer så lar du hu være, det er utrolig ubehagelig og få meldinger av personer du ikke er interessert i, la dama være. Om hu er interessert så vil hun ta kontakt med deg. Det du gjør nå er bare ufint og plagsomt.

Endret av Eriksendrul
Lenke til kommentar

Sender som regel en melding/chat/eller-what-ever og får jeg ikke svar så tenker jeg Ananas teorien, og så Go'fish.

 

Ananas teorien:
Noen liker ikke ananas. De har ingenting imot ananasen - men det er rett og slett ikke frukten for dem. Ingenting ananasen kan gjøre for å bli likt av personen - og skulle personen plutselig like ananas igjen så har ananas toget kjørt.

 

Så jeg tenker meg som en ananas. Ikke noe personlig men det var rett og slett fordi hun ikke likte ananas.

Så jeg gidder ikke å bruke energi på å finne ut hva som gjorde ditt eller datt eller hva jeg kunne gjort annerledes. Null følelse og tid brukt på å finne det ut og null tap da ingenting ble lovet eller forventet.

 

Go'Fish:

Det finnes nok av fisk i havet - for du ikke nap - kan du alltid dra din egen laks.

 

Tas med en klypesalt hele innlegget men det ligger noe i det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...