Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Han innrømmer å tenne på andre


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Høres litt ufølsomt ut.

 

Vi menn har jo en tendens til å ønske å reproduseres oss med flest mulig (det kan være en lønnsom evolusjonær strategi, og kan derfor være noe vi er tilbøyelige mot fra naturens side).

 

Men samtidig så er det ganske teit å snakke om det til kjæresten. Kanskje han prøver å gjøre deg sjalu?

Lenke til kommentar

Gratulerer, du har nok funnet deg en mindre smart person. (dessverre) Alternativt så ønsker han ikke så mye mer av forholdet. Kanskje en blanding av begge ting?

 

Ufølsom, ærlig, drittsekk osv.. så er det mildt sagt svært lite intelligent å si til sin kjæreste om man ønsker at forholdet ikke skal stoppe.

Endret av Andrull
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Kjæresten min snakker alltid om at han vil ha sex med pene jenter. Alle som er pen. Å sier at fristelsen kan bli for stor. Hvorfor sier han d?

 

Hvis det er alt han sier, så tror jeg han sier det for å gjøre deg usikker, for så å få viljen sin. Ikke fall for det barnslige trikset, og kvitt deg med han om han ikke slutter å leke sånn dramaqueen

 

På den annen side kan du jo bli litt fornøyd også, fordi han er jo sammen med deg, og da sier han jo samtidig at du er pen nok :fun:

 

mitt råd basert på de opplysningene du gav - lykke til! :)

Lenke til kommentar

Hvorfor så ekstremt aggresive da folkens?

 

Han har ikke vert utro, han forteller henne at det kan skje før det skjer så hun kan bryte forholdet hvis hun ønsker. Det er jo hennes beste han har i tankene og ønsker ikke at hun skal bli såret når det skjer.

 

Dette er da helt fair av han å gjøre, jeg ser ikke noe galt i det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvorfor så ekstremt aggresive da folkens?

 

Han har ikke vert utro, han forteller henne at det kan skje før det skjer så hun kan bryte forholdet hvis hun ønsker. Det er jo hennes beste han har i tankene og ønsker ikke at hun skal bli såret når det skjer.

 

Dette er da helt fair av han å gjøre, jeg ser ikke noe galt i det.

Wow... Bare... Wow.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvorfor så ekstremt aggresive da folkens?

 

Han har ikke vert utro, han forteller henne at det kan skje før det skjer så hun kan bryte forholdet hvis hun ønsker. Det er jo hennes beste han har i tankene og ønsker ikke at hun skal bli såret når det skjer.

 

Dette er da helt fair av han å gjøre, jeg ser ikke noe galt i det.

 

Bwahahahaa :D

 

Okei, flott!

Minn meg på å spørre deg "hvorfor så aggressiv" når din (EVNT "dame") gjør det samme mot deg ;) ;) :D

Lenke til kommentar

Hvorfor så ekstremt aggresive da folkens?

 

Han har ikke vert utro, han forteller henne at det kan skje før det skjer så hun kan bryte forholdet hvis hun ønsker. Det er jo hennes beste han har i tankene og ønsker ikke at hun skal bli såret når det skjer.

 

Dette er da helt fair av han å gjøre, jeg ser ikke noe galt i det.

Jeg syntes ikke det er fair. Er de sammen , så skal du ikke gå rundt å si sånn. Sett deg i posisjonen til jenta. Du er kjempe glad i kjæresten din, også sier hun at hun tenner på alle de kjekke guttene hun vet om, hvor bra hadde det fått deg til å føle deg? Det er bare helt vilt å si det til kjæresten sin. Det er nesten som han prøver å gjøre hun sjalu.. Men om ikke, så er det bare mer drittsekk. Så klart tenner man på andre selv om man er i et forhold.. Men man går jo ikke rundt å sier det til kjæresten man er sammen med, om man vil fortsette å være sammen. Er vel den ultimate guiden til "How to get dumped" ..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...