Gå til innhold

Fantasy Premier League 2014/2015


Maefteda

Anbefalte innlegg

Scoret har han gjort, men han har langt ifra imponert. Mye balltap og feilposisjoneringer er det jeg har å trekke frem. QPR må på ingen måte tas lett på, derfor tror jeg Costa starter.

 

Jeg satser på han som kaptein. Så får vi se i morgen klokken 4 hva Mr. Mourinho tenker.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ville ikke hatt Costa denne runden. Om han er klar så får han neppe 90min første kamp etter fraværet/skaden.

 

Benyttet wildcardet mitt før denne runden. Hadde en del spillere jeg hadde lyst å bytte. Bla. ble Costa byttet ut med Pelle, og overskuddet gikk med på å få Bony inn i troppen. Satser på at de 2 kan hente mer poeng enn Costa + evt billigere spiss ville gjort på laget. Valgte å legge mest penger i midtbanen på dette wildcardet.

 

Så får vi se om det lønner seg.

Lenke til kommentar

Scoret har han gjort, men han har langt ifra imponert. Mye balltap og feilposisjoneringer er det jeg har å trekke frem. QPR må på ingen måte tas lett på, derfor tror jeg Costa starter.

 

Jeg satser på han som kaptein. Så får vi se i morgen klokken 4 hva Mr. Mourinho tenker.

Du fikk rett i at han spilte, men jeg er glad jeg ventet en runde med kjøp og kjørte Alexis som kaptein. :)

 

9 poeng på tre spisser er ellers ganske dårlig uttelling for meg, men Welbeck fikk nå poeng igjen. Og forsvaret, utenom keeper der jeg har Foster på benken, reddet sammen med Sanchez runden min. 72 poeng + Di Maria er godkjent.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...