Gå til innhold

Fantasy Premier League 2014/2015

Maefteda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Trenger litt Welbz-magi i morgen gitt.

Får du besøk i morgen?

Skrevet

(Regner dog med at jeg ender opp med Jag som eneste på mer enn 2 poeng).

Jaja... Costa som kaptein scoret i alle fall. Og Pelle. Og Chelsea holdt nullen. Utover det er det ikke så mye å rope hurra for. Både Di Maria og Fabregas med 2 poeng! :(

Skrevet (endret)

+ Byttet ut Rooney før runden, inn med Costa og Pelle.

- Chadli og van Aanholt på benken.

- Di Maria som ©.

- Byttet ut Dzeko som jeg har hatt siden starten.

- Snipes

Alt i alt en elendig runde.

Endret av Latias
Skrevet

Meg før denne runden:

"Hmm Tim Krul har bare holdt nullen én gang så langt i sesongen, på tide å bytte ham ut.

Næmmen se der! Tom Heaton, keeperen til Burnley, har holdt nullen i tre kamper på rad nå! Og West Bromwich, det må jo være lett motstand! Tom Heaton it is!"

:wallbash:

Bare 34 poeng nå som alle spillere har vært i aksjon. Nå trenger jeg flere gode runder på rad om jeg skal holde følge.

Skrevet

Jeg glemte å trykke bekreft før jeg hev ut Trippier til fordel for Shawcross som er på benken hos meg..sukk.

43 poeng med Wisdom. Har igjen Begovic i mårra. Håper Newcastle fortsetter å suge svett pung, da har jeg sjanse på noen poeng til.

Skrevet

Jeg føler at jeg ikke har hatt noen utrolig gode runder, men snarere skåret jevnt og trutt. Det er kanskje slik at slow & steady wins the race?

Satser på en god runde kommende uke slik at jeg kommer meg inn på topp 100-listen (i skrivende stund: 121). Det hadde vært morsomt.

• Liker 1
Skrevet

Har en kamerat som ligger på 2. plass i Norge og 70-ett-eller-anna i verden tror jeg. Han har heller ikke hatt noen sinnssyke runder (utenom 1 som kanskje går innafor den definisjonen), men har plukka jevnt og trutt.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...