Gå til innhold

Fantasy Premier League 2014/2015

Maefteda

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blerh, tok ikke Costa som C i dag da jeg såg for meg at Remy kom til å starte i dag mtp skaden han pådro seg i landslagspausen. Det pluss at jeg er tidenes optimist, Falcao som C. Er vel en del som har Sterling som C, kjipt at han ikke starter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blerh, tok ikke Costa som C i dag da jeg såg for meg at Remy kom til å starte i dag mtp skaden han pådro seg i landslagspausen. Det pluss at jeg er tidenes optimist, Falcao som C. Er vel en del som har Sterling som C, kjipt at han ikke starter.

At han ikke starter er flott, det som er kjipt er at han kommer til å bli byttet inn i andreomgang. Kommer til å angre resten av sesongen på Costa som VC.
Skrevet

At han ikke starter er flott, det som er kjipt er at han kommer til å bli byttet inn i andreomgang. Kommer til å angre resten av sesongen på Costa som VC.

Haha, føler med deg!

Skrevet

fabregas som C istedet for Costa -.-

Gjorde det samme selv. Hadde Costa som C, men endra til Fabregas rett før fristen av en eller en annen grunn..

Skrevet

Falcao som C var hvertfall ikke en innertier når man hadde di Maria og Costa som hanket poeng som bare juling. Var litt gambling, håpet var å virkelig rykke litt ifra. Jaja.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Jeg selger alle(to stykk) Liverpoolspillerne på laget. Blir for dumt.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...