Gå til innhold

Fantasy Premier League 2014/2015

Maefteda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva tenker folk om Dier? Må innrømme jeg vet særdeles lite om han, og er ei helt oppdatert på hva som er Tottenhams foretrukne forsvarsrekke om dagen.

Vil han få spilletid framover og er det grunn til å tro at poengene vil falle betraktelig? (noe poengtap må vel påregnes med starten han har hatt)

Skrevet

Je, tenker de samme tingene selv, men sliter med å finne et alternativ i prisklasen 5-5.5 som er bankers poengmaskiner. Føler det blir litt gambling uansett, men vurderer å bytte med Moreno.

Skrevet (endret)

Var overivrig og brukte mitt bytte før landslagspausen. Nå har jeg en skadd Sturridge på banen.. skal jeg benke han eller ta minus 4 poeng?!

Fant akkurat ut at jeg har en skadd Dier på banen og. Har ikke bra nok benk til å bytte ut begge...

Endret av Knewt
Skrevet

Hadde egentlig bestemt meg for og ikke bruke WC nå etter pausen, men med skader på Costa, Jones etc så ser det mørkt ut når jeg alt har tatt -4.

Skrevet (endret)

Tar en long shot og bruker dette laget:

Fabianski

Chester Ivanovic Wilson

Silva Sigurdsson Ramsey Fabregas

Naismith Agüero Costa

Benk: Green, Cattermole, Tylor og Wisdom

Forslag? wc brukt

Endret av infinety
Skrevet

Ramsey

Forslag? wc brukt

Ramsey 75 prosent chance of playing. Regner med han spiller da? Har han selv. Men har brukt byttet mitt på og bli kvitt Bojan. Et tips er jo om det smeller ifra Falcao?

Skrevet

Ramsey

Forslag? wc brukt

Ramsey 75 prosent chance of playing. Regner med han spiller da? Har han selv. Men har brukt byttet mitt på og bli kvitt Bojan. Et tips er jo om det smeller ifra Falcao?

Ramsey spiller

Skrevet

Brukte Wild Card selv i kjedsomhet.

Laget:

65e5dd47732bf70dd406151e1543c547.png

Risky lag. Byttet Ramsey ut med Ozil selv. Tror Ozil snart kommer til å skinne med Welbeck og Walcott tilbake om et par kamper. For 9m tror jeg han blir et røverkjøp etterhvert.

Skrevet

Greia er jo at nesten 50% av alle lag har Ramsay = å droppe han kan fungere veldig bra om han ikke leverer eller er skadet.

Noen som har noe info om Dier og Costa? Har satt ut Ramsay, men har disse to.

Skrevet (endret)

Greia er jo at nesten 50% av alle lag har Ramsay = å droppe han kan fungere veldig bra om han ikke leverer eller er skadet.

Noen som har noe info om Dier og Costa? Har satt ut Ramsay, men har disse to.

Mourinho Har sagt at han har sjanse til å spille kampen, så da er det vel samme opplegget som sist runde. Da ble det 90 min+ 2 goal.

http://hereisthecity.com/en-gb/2014/09/12/ib-jose-mourinho-gives-diego-costa-injury-update/

Endret av ClarkGable
Skrevet

Faen. Satset på at Costa skulle få en dårlig kamp og satt inn Falcao. Han bør gjøre det bra... Forhåpentligvis lønner sjansespillet seg, men det skal noe til å toppe Costa nå.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...